Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2454 ggr
bebbe
0

Kommer Tomten till dig ?

Just det hur många av er Ifokusmedlemmar Brukar få besök av Tomten på Julafton ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

BeatriceHolmberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hos oss kommer tomten på besök , tycker inte det känns som en riktig jul utan en tomte som kommer och delar ut julklapparna .
Konstigt nog har tomten haft samma skratt som mamma de senaste åren , förstår inte varför .. Flört

Rita-S
0

Vi får tomten på besök i all hemlis under natten vi, för julaftons morgon är det tjockfull med klappar under granen!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Nesslan]
0

Ingen tomte, ingen gran! Några ljusstakar och stjärnor hängade i fönstrerna är allt. Inte så många paket heller, men massor av mat blir det :)

Lorita
0

Nej, ingen tomte vi låser ytterdörren sen vi fick oväntat besök av en okänd tomte för ett par år sen. Det var läskigt och vi vet ännu inte vem det var……

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Cilla89a
0

nope, ingen tomte ;) det slutade vi med för ett par årsedan då syster och jag vuxit ifrån det :P

Medarbetare på Dressyr.ifokus

FijaahM
0

Jag får fortf besök av tomten, det blir ingen riktig jul utan en tomte!
Skulle jag inte ha en tomte skulle det förstöra hela julaftonen! xd

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Alex
0

Nej, ingen tomte till mig. Dock kan det hända att det kommer en till de mindre barnen om vi firar med dem. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Rita-S
0

Jo nu minns jag, lilla julafton, dagen före dagen, kom där tomtar på dörren förra året :D Dom kom med glögg och småkakor och spelade en liten julmelodi på dragspel! Så vi får massor med tomtebesök!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

lisette
0

klart det kommer en tomte! jag pratade med honom igår…

Fiona
0

Min lillasyster brukar klä upp sig till tomte och dela ut klapparna på kvällen ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faidra
0

Nej, men han kom när jag var liten :P Tror nuförtiden att det alltid har varit min farbror, men… jag vågar inte fråga xD

Nu är det samma sak som #10, lillasyster sätter på sig en tomteluva och springer runt ^^

AusaBausa
0

japp tomte varje år..tror ALDRIG vi varit utan tomte på julafton oavsett hur gamla vi varit så har det kommit en i olika skepnader;-)

Håller för fullt på med att boka tomten till vårt julfirande..

J-Parnebo
0

tror tomten kommer i år, gjorde det förra året också, men har inte kommit ngn tomte på flera år innan det.

bebbe
0

#9 Fniss vem kan det ha varit ?Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Moalinn
0

Haha,
tomten kommer till oss. Men eftersom att det är ca: 9 barn här hemma på julafton så måste man ju ha en tomte, annars vore det ju lite mystiskt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

imsuchadiva
0

Tomten kommer till oss i jul igen :)
Syrran listade väl ut förra julen vem tomten var, men hon ville att han skulle komma i år igen iaf.
Men det är ingen riktigt jul utan tomten :)

Minns en jul för många många år sedan, våran tomte var busig och sprang runt och knackade på alla fönstrerna,  hjälp vad jag och min bror var rädda ;D

Zadeira
0

Vi har ingen tomte hos oss, en av familjemedelmmarna får leka tomte och dela ut klapparna som ligger under granen.

Dock är alltid ena brorsan eller pappa jultomte hos ett par bekanta med mindre barnbarn. Det är urkul eftersom de inte känner honom ens i vanliga fall, och de börjar bli så stora att de förstår att det inte är en riktig jultomte men kan för allt i världen inte lista ut vem tomten är!

jackiejohn
0

Hit kommer tomten iaf :D

Jag tror stenhårt på att tomten finns ;)

joooossan
0

Jag är tomten hemma! HAha, första året såg inte min bror att det var jag utan märkte det först när jag började prata, HAHA!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Julia-Sirocco
0

#1 så söt bild :)

Till oss kommer det ofta bara en tomte för att göra det mer juligt också så vi får ett gott skratt :)

lisette
0

#14 ska inge tomta för oss på julafton? ;)

naaj det var en granne. :D