god morgon 21/12
inte många dagar kvar till jul nu! spännande… =)
jobbar nu på dagen och sen så ska vi försöka gå ut en sväng med brago. min sons kusin är hos oss och hon vill rida. =) barbacka med lite bjällerklang, mysigt!
sen resten av kvällen blir det till att fixa där hemma. har saker som måste göras innan jul. mura, spackla och måla en vägg. ta fram en bjälke från all gammal cement. kakla en vägg och foga kakel på tre olika ställen i huset… sen är det ju lister med! en hel del kvar mao! vi får väl se hur det går.

#0 Vilket julpyssel du har
Själv ska jag ägna förmiddagen åt arbete sedan blir det stallet efter lunch. Ska rida en sväng och njuta av det underbara sällskapet, min häst.

God morgon!
Det var -17 grader när jag skäppte ut hästarna idag på morgonen, grr.. Jag ska göra mig iordning snart, måste in till stan och handla lite mer kraftfoder och sista rycket med julklappar! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
God kväll.
Idag var jag ut om en kortisrunda hos Bellman och hälsade på för första gången sen snön kom förra veckan. Han hade istappar i manen, det lilla trollet. Tänk att hästar på en vecka kan få så mycket mer vinterpäls! Och nu blir det ledigt för honom iallafall två veckor, så han kommer bli fullständigt odräglig att jobba med sen igen.
Sen var jag ute med småbrorsorna och åkte pulka, tänk er vi är 12 år, 16 år och 22 år, men alla har vi barnasinnet kvar och lever upp när vi får leka i snön.
Alla julklappar är fixade, bara lite julbak kvar till imorgon.
idag är en fantastisk dag! årets längsta natt, vilket innebär att nu går vi mot ljusare tider!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#4 Nehe är det sant
Nu är iallaf jag på gladare humör…
Idag har jag inte gjort något speciellt, är halvt insnöad så inget stall för mig idag men imorgon ska jag provjobba på nytt jobb som hästskötare, ska bli kul. Hoppas det går bra så jag äntligen får byta jobb..