Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1295 ggr
linasvovvar
0

OT God middag den 20/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det den fjärde advent och 4 dagar till julafton !

Och det ser ju verkligen ut som om det blir en vit jul i hela landet !

Snön fortsätter iaf att vräka ner här i skåne, helt underbart är det. Ska ut en runda på oden om en stund när snöande avtar.

Hoppas ni alla får en helt underbar 4 advent !

linasvovvar
0

Måste bara slänga in en bild på söta Ivan från kvällsfodringen igår natt. Han va trött och tyckte det va toppen att få höet serverat i liggläge!

Caspianowner
0

Vackra vinter, Jag älskar den.

Bild: Idag. kl.10.00 Temp - 10. Vindstilla, torr fin luft.

Repoort
0

Har hämtat tre släpvagnar med hö. Har fått massor av gratis hö och slitit hela hösten med att få hem det. Har det inte regnat så har det varit svinkallt.

Tänkte ta en ridtur i kväll.

5 grader kallt och mer snö har kommit idag

Fiona
0

God kväll!

Har legat runt -10 här hela dagen men nu har det blvit lite kallare fram emot kvällen. Har vart och handlad julklappar idag, gjort stallet & tagir in hästarna. Mer än så har inte hunnits med. Nu blir det Paradise Hotel ikväll och sen sovdags. Sista skoldagen i morgon, woho! Är lite smått frustrerad över att jag inte har 7500 och föräldrar som vill åka 53 mil enkel resa för att hämta en häst!

Hoppas ni har det bra i kylan!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Zadeira
0

God kväll!

Idag var det tänkt en runda ut till hästen, men pga vädret avråddes vi att köra ut på de opogade småvägarna om det inte var absolut nödvändigt, så det blev ingen häst idag. Jag som hade velat se honom nu när han är ett riktigt snömonster.

Var istället ute och åkte pulka med lillebror. Tur man har barnasinnet kvar! :)