Arabvalack säljes
Jag hjälper ägaren till min foderhäst att annonsera lite här & var!
Genomsnäll arabvalack född -95 säljes till ett kärleksfullt hem med box, hästkompisar & regelbunden motion. Fux med stjärn, cirka 152 i mankhöjd (ej slutmätt), undan Djeela , efter Pozeydon (valack nu) och ue Czap. Kommer dock ha pass i Svenska hästavelsförbundet pga strul med betäckningslicens.
Pigg och framåt att rida, samarbetsvillig, lättlärd & kräver en rutinerad ryttare med en mjuk hand. Snäll & lugn i all hantering, kan stå själv i stallet. All utrustning så som täcken, träns, skydd, borstar osv ingår, sadel ingår ej. Kan ha max 17 tum i sadelstorlek. Omusklad och ej igång i dagsläget. Står hos fodervärden utanför Falköping i Västra götaland tom feburai och sen flyttas han till Borås
Tävlad LA hoppning, fälttävlan 80-90, grundutbildad i dressyren samt tömkörd
Pris: 15 000 eller högstbjudande
Kontakta Pernilla (ägaren) på 0735313425, pernillaredebjork@hotmail.com eller Jenny (fodervärden) på 0767963682 , jjennnyy@hotmail.com
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

…
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

putt
Jenny