Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 4270 ggr
Cilla89a
1

Kingsland dunparka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig att hitta en webshop där jag kan beställa en Kingsland dunparka, med päls på kragen, färgen brun och strl M?
Jag hittar verkligen ingen svensk webshop, därimot massor i danmark och norge, men jag antar att man inte kan beställa därifrån?

Bild på hur den ser ut.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

emeliekarlssoonn
0

Jag vet ingen såhär på rak arm.

Men det borde väll gå att beställa från Danmark eller Norge. Man kan ju beställa saker från England och andra länder. :P

Peppe
0

Vi har den i närmsta ridsportbutik ;)  men det hjälper ju inte dig

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Cilla89a
0

#2 det låter som det blir en tripp upp till de småländska skogarna då Cool

Peppe
0

#3 haha ja så kan du ju hälsa på Schess också ;)

Cilla89a
0

#4 jaa, det vore på tiden minsann Obestämd jag har inte sett honom sedan han åkte för över 2 år sedan, jag skulle väl stå och lipa som ett litet barn om jag hälsar på Gråter usch, så jag saknar honom.

Peppe
0

#5 har en kompis som fotar mycket, hon kanske kan ta lite kort på honom och lägga ut här, eftersom jag själv inte kan lägga upp. hon flyttar till vårat stall på onsdag =)

Cilla89a
0

#6 det skulle ju vara toppen Skrattande

Zabbio
0

En tanke; Kan inte Peppe köpa den och skicka, mot frakt och betalning så klart?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Cilla89a
0

#8 det var min tanke med Oskyldig problemet är bara att passar inte jackan, så har jag ett jäkla stort problem ;)

lisette
0

kan du inte ringa tillverkarna och fråga efter försäljningsställen?

Cilla89a
0

#10 jag har provat och dem har inte själva återförsäljarna, utan bara ett ombud för Sverige som jag försöker fåtag på..

Cilla89a
0

#10 fick svar från henne nu, och dem är i princip slutsålda överallt, kommer göras nya nästa år och komma in i butikerna igen :(

Peppe
0

#8-9 jag har också övervägt det, men den ridsportbutiken är 3-4 mil bort, så är det när man bor på landet ;) och vi har inget ärende dit, kan ju inte åka dit bara för att köpa en jacka så… men hade det varit närmare så XD

Cilla89a
0

#13 och vi har ingen alls vettig ridsportsbutik här överhuvudtaget :( vi har en som ligger 6 mil bort, som har de flesta märkesprylar, men dem tar också extrema överpriser på det mesta.
så jag beställer så gott som allting, alltid :/

fast jag har nu hittat en hemsida som har parkan, fast marinblå, så nu väger jag mellan en brun dunjacka, eller marinblå parka, för jag får inte båda, haha ;) dagens
i-landsproblem!

NettanLindholm
0

Den finns i Mantorp, inne på travshopen :)

vet dock inte hur långt ifrån dig det är ;)

Cilla89a
0

#15 jag har pratat med dem med och det var dem jag skrev om i #14, dem trodde att dem hade den hemma, och jag blev jätteglad, sen visade det sig att det var modellen Cortina (i princip samma fast dragkedja istället för knappar på framsidan)
men jag tycker inte alls den är lika fin, och dessutom kostar den nästan 1000 kr mer :O

så nu är jag tillbaka igen på ruta ett.

NettanLindholm
0

#16 aha, okej. Min kompis hade nämligen kollat på den och totalfastnat! ;) dock väääldigt dyr, ja !

lycka till med ditt letande iaf! :)

Cilla89a
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#17 har pratat med Kingsland idag, och den dunparkan ^^ jag vill ha var förra vinterns kollektion och det finns inga på huvudlagret mer och det ska inte göras fler heller, den ska ersättas av Cortina. Förjäkla synd!!!
Så det blev en brun dunjacka istället Kyss