Parstång?
Hej! Då jag snart får hem min foderhäst och ska köra in honom så är planerna att bygga en fyrhjulsvagn (pappa får jobba lite ;)) så att man så småningom kan köra par med våran andra shettis. Frågan är vart man kan få tag på en vettig parstång till vagnen?
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Jag har en för nordsvensk (GBG)

det blev dubbelt, vill du ha mått kan jag fixa det, den är i trä.
Jo den ska ju passa till shettis, men tror det är lite långt till GBG då jag bor i Mantorp, Östergötland ;)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#4 Vet du vad det är för mått på den?
Vill gärna ha en avtagbar så jag kan köra enbet med, vet inte riktigt hur jag ska fästa den ;)
Jag kan dem inte utantill, kan mäta imorgon. Den som jag har är actagbar. Kan försöka fota lite hur den ser ut. Jag är jättenöjd med den, har fungerat jättebra! Det är ganska lätt att sätta dit och ta av stången, bara ett par skruvar och muttrar, vilket vi måste göra varje gång vi transportera vagnen.
Men jag kollar imorgon (om jag kommer ihåg).

www.jaboruder.se där kan du nog få tag på patstång
www.jensa.nu där med kanske