Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 572 ggr
lisette
0

*pssst #2*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ny funktion igen…

ovanför inläggen så finns det en ny knapp "första olästa" står det. klickar man på den så hamnar man i det första olästa inlägget i tråden… :D

Milli
0

va bra!! har saknat det! så jobbigt att behöva bläddra för att se vad men inte har läst än!

wewwa
0

Okejj, vad bra… : )

__iE
0

goodie ? :D

DojoKelder
0

smart!

SarahPeace
0

Jätte bra :D

E_hjo
0

braaa =)

Snuttan
0

Kul med alla nya funktioner :)

Sussi
0

Olästa för vem? Jag funderade bara på hur datorn ska veta vad jag senast läst, eller är jag på nåt vis korkad nuGenerad

Jättebra är det att man måste vara medlem för att kunna se de personliga sidorna. Har nu "öppnat" min sida för alla här på iFokus igen.

bubbelbubbel
0

aaah ! det har jag missat sussi ! är det så nu, att ingen kan se oss om dom itne är medlemmar, kalasbra ! :)

lisette
0

#8 det inlägg som du sist läste. men jag fattar inte det själv heller faktiskt.. men det funkar!

gejsa
0

Tycker det är det bästa på allt. *ler*

Iaf på långa trådar. Jag använder det jämt nu. Har ju modem så slipper jag läsa om inläggen om och om igen.

Alex
0

#8 & #10 Antagligen så är det väl det inlägget som först kom till efter att ni var inne i tråden senast.. Så var ni inne i en tråd utan att läsa alla inlägg och sen går tillbaka och använder "första olästa" knappen så blir det nog fel. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Murre_Uddiz
0

Najjjs :D