Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 416 ggr
Milli
0

klar *film*

Är klar med min film nu Skrattande  som fö blev jätte dålig Flört (men faktiskt min första)

lägger den här istället

steffy
0

du får länka till filmen sen så man kan seGlad. är lite nyfiken

Milli
0

#1 haha, jo tänkte det måste bara ladda upp den först :P

steffy
0

2# ska försöka att vänta hihihihihiSkrattande

Milli
0

shiit vad arg jag blir!!! hade laddat 99,77 på photobucket och då hänger det sig!!!får väl ta youtube istället då…

Milli
0

nu är den iaf uppladdad på youtube , kan ju tillägga att Louise som syns på filmen, inte har ridit på väldigt länge och att det är första gången hon rider Mirre. Lite skakigt filmat (gick, åkte under filmningen)…

__iE
0

fin för att va första filmen :D är det du som syns på bilderna o i filmen ibland elr det är din kompis ? :)

var hittar man isf windows .. ( det pogrammet man gör filmerna på) på datorn ? :) ngn speciell stans ? *förlåt om jag förstör tråden* ..

Milli
0

#6 haha, tack! nepp jag är inte med (kameraskygg :P) Louise, min kompis som syns (jag är lite kameraskygg :P) och Rebecka (kör shettisen).

Sök på windows movie maker på datorn så kommer det säkert upp.

SarahPeace
0

Vilken fin film :D Jätte kul o så :D

Milli
0

#8 tack :p själv tycker jag väl inte att den blev så fin men ändå ;)

Milli
0

satt och kollade på den nu så måste jag ju bara säga att Louise har för korta stigläder också :P

__iE
0

#7, okejokej ^^ tihih:] TACK :D ska se om jag hittar ^^

__iE
0

har me lyckats göra en film nu :)

hur lång tid tog det för dig att ladda upp på youtube.com ? :)

RubHel
0

#12 Hur lång tid det tar beror på hur stor filen är. För mig brukar det ta ca 1-1½ minut om jag laddar upp en film som är runt 3½ minut. Sen tar det ett tag innan man kan kolla på filmen när man laddat upp den för den ska godkännas.

RubHel
0

Förresten, väldigt söt film! =)

E_hjo
0

mmmm, de va en fin film!! =D

__iE
0

#13, hm okey.. min smarta pappa stängde ner det när jag laddade upp, så får börja om >.<

NinaToy
0

Så mysiiigt det såg ut att köra! :D Jag ahr endast kört ett par gånger i mitt liv… :P Söta pållar! :) Den första hagbilden var även superfin! :)

Milli
0

Tack så mkt allihop!

#17 jag blev faktiskt ganske nöjd med den bilden ;)

Wanilj
0

kul!

steffy
0

någon som kan länka så att jag kan titta på filmen?

Milli
0

http://www.youtube.com/watch?v=v_We9S3woIM länkar fast finns i #0 oxå ;)

steffy
0

jag tycker inte att filmen blev dålig, det ska ju vara lite levande. jag rös när jag såg filmen. den är ju jättebra tycker jagSkrattande

Milli
0

#22 haha, tack!