Nästa som I Belive i CAN fly!
http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM
ja så kanske vi ska börja hoppa hahahhahahhahhahahahha.
Ska man skratta eller gråta ?
Stall Bråna

finns redan en tråd om denna ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
ojj förlåt visste inte det :)
Stall Bråna
Usch. Han var verkligen kass på hoppning. Stackars häst!
#3, jo de… Men det är så himla kul när han flyger och sedan ha den låten. Men jag håller med dej fullkomligt. Hästen har nog ryggproblem efter han har ridit.
Sen när hästen vägrar. Så bara slår han till hästen med spöet för att fatta galopp.
Den hästen lär ju komma långt med rätt ryttare :/
Helt sjukt.
Stall Bråna
#4 ja nog ser det kul ut att ryttaren gör så med den rätta låten till.
Ja hästen såg ju ut att egentligen vara riktigt bra
Det ser så konstigt ut för det ser så "proffsigt" ut, tävling, höga hinder, han fortsätter hoppa trots att han inte har fötterna i stigbyglarna, han har bra sits osv åsså så konstigt dåligt i själva hoppet. Ser ju ut som någon som hoppar för första gången, men ser endå för bra ut för att vara det…
Men jäkla roligt iaf =)
Medarbetare på westernridning.ifokus

Hua! stackars häst

#6 Jag tror att det är en dressyrryttare, som troligen kan rida rätt bra men som inte är särskilt van vid att hoppa. Han slänger sig ju fram över varje hinder som om han ska hoppa 2.00 m, så han kan inte ha särskilt mycket hoppträning bakom sig…
Undrar vad det är för en jeppe och vem det är som har filmat. Det borde ju vara nån som vet om sedan tidigare att han hoppar som en jäkla kratta.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Fast .. Inte är man väl så "osmidig" som han över hindren utan någon hoppträning bakom sig . Eller det kanske man är ..

gud han ramlar ju inte av hahah…stackars häst

#9 Det beror ju på - kan man rida så kan man ju ta sig över hinder, frågan är bara hur bra det ser ut…
www.stuteriprecious.se

Det som är mest fantastiskt är att hästen hoppar… Jag skulle inte ta ett steg med den ryttaren på ryggen… :S
öö det går inte att se något?

#14 Den kraschar ju till slut också, i ett skede där den behöver stöd från ryttaren men inte får nåt. Men det är nog en väldigt snäll häst som ens försöker!
www.stuteriprecious.se

#15 Testa att markera-kopiera länken och sedan lägga den i ett nytt fönster , det fick jag göra för att kunna se .
hua!!'
Härre min skapare säger jag ju bara.. Stackars lilla modiga hästen.
Han drar, rycker och sliter i tyglarna. Tyglana glappar och han kortar dom, håller igen och driver på utav bara f*n sammtidigt.. Att inte hästen får mer spel än så… vissa nedslag ser ut som om hästen ska bryta benen.. det är ju djurplågeri. att släppa någon som inte kan hoppa, och på den höjden dessutom… BLÄÄ!!
#8 tror att det var en poloryttare