stallplats,lösdrift vad som helst
Ja ha nu är det en häst till på väg in i stallet,kommer idag.
Kan säga att vi får inte plats nu,hon tänker ta ut den hästen på driften ochså men jag säger bara …dom får INTE plats,ligghallen är för liten.
Då riskerar jag att Pachen inte får sova i ligghallen(om inte dom äldre vill ha honom där)så är ju häst världen tyvär.
Annars kunde jag få ha honom på stallgången och låta honom gå med äldre damerna(en är jätte elek)jo tack du.
Stallet dit jag skulle flytta ,har det blitt nå tjall med och nu hittar jag ingenstans att ha honom.
Tänker(har inte råd)att ha på lösdrift för 1500 + moms???
Nej det måste finnas billigare alternativ.
Helst med nått mer föl men just nu tar jag vad som helst faktiskt
Ngn som har nått tips,kanske fler sidor att söka på,har kollat bukefalos,hästnet,blocket.
Sen om nån vet bra hingstbeten till i vår?Gärna där dom kör in ochså,tänkte det till hösten
Alexandra

Var i Kungsör bor du? På denna sida om oss? Det var dyrt men då ingår väl maten iaf?
Jag tar ju 800 kr för in- utsläpp och 4 ggr matning. Sedan köper vi in hösilage och halm tillsammans.

man åker in vid caroliner om du vet,sen ligger det bostads omr på h sida.
Den här driften/betet ligger i Kolsva.
Mat och mat,det här var priser from juni-juli sen i agu kostar det 1000 kr + moms så i mina öron låter det svin dyrt,väldigt synd för det är väldigt fina häst grupper och väldigt bra människor som har hand om hästarna,jag tror verkning ingick förästen smat att dom kollar tottarna två g /dag
Men endå??!! DYRT för denna region

Men varför fick du inte flytta dit då?
Kom det dit någon annan häst före dig eller?