Intag

Först i täten kommer vår snart tre åriga sto strax efter ser ni vår knabstrupper, ibakrunden vårt ena hbl sto.
mvh Linda

Vilka fina hästar!!

-Vilken härlig häst!

Ska du köpa häst vad roligt vad letar du efter?
mvh Linda
#11 Den hästen står i stallet jag rider och han är helt underbar… Tanken är att jag ska låna honom i sommar och sen ev. köpa honom.. Men de blir nog som ett prov för mig för han brukar bli vild på sommaren pga att han har soleksem så vi för väl se…
//Amanda

#13 Fy stackars häst.
Mvh Linda
#14 -Aaa de är jättesynd om honom..! Stackarn kan knappt vara ute på dagarna…

Har du eksemtäcke till hästen? Vita hästar får tydligen ofta cancer har jag hört också. Annars finns det ju medel mot eksem som är väldigt bra.
På vilket sätt blir han vild?
#16 Japp exemtäcke får jag me men ska spara ihop till ett nytt.
När han blir "vild" som många kallar de så håller han på och tar bettet, stegrar, bockar ja han blir rätt så vild…Som tur är, är han inte vit utan svart vilket känns väldigt skönt med tanke på cancer risken.
//Amanda

Men han blir väl inte vild och tar bettet för att han eksem???

Linda- vilken stor härlig hage ni verkar ha.

#19 Jo du! Den hagen skulle man vilja ha till sina hästar. Banne mig. 

Cool winter picture Linda…
Nice to see you´ve been a good girl and Santa came with a camera…
Hope to see mme more pictures soon
Cheers
Reb
#18 De är lite svårt att förklara..:P Men han tycker att eksemen kliar ochblir orolig och sånt och försöker springa av sig kliet.. WSå det är exemens fel tycker jag!
Har någon nått tips på nån salva som är bra mot solexem?
MVH
Amanda

Jag har absolut ingen erfarenhet alls av sommareksem, men kan kanske aloe vera kräm lindra.
#23 Jag funderar på sån men vill gärna höra lite olika tips! Tack ändå!

Ja, har ju en som säljer ett medel som ännu inte kommit ut i alla affärer än. Dom håller på att lansera detta. Kolla på eksem tråden så ser du.
Har ju en islänning med eksem. Syns knappt på honom. Har inte eksemtäcke heller på sig.

#19 Jo vi tycker att det är jätte skönt att de har stora hagar att röra sig på (en förutsättning för att vi har unghästar ju..).
mvh Linda