En dröm som går i uppfyllelse???

jätte fin:) jag kollade på en häst förut för länge sedan och de blev kärlek vid första ögonkastet….men de blev ändå inte den hästen:P….man ska inte falla få fort för första hästen man kollar på heheh:P
Hon ser snäll ut :)
Är hon inriden? Startad? :P (för du menar varmblodstravare?)
Köpte själv en 5årig varmblodstravare för två år sen ca. Oinriden.. gick ju som det gick men nu har jag en mycket trevlig häst i honom, trots allt :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#1 jag vet xD kollat på många, men just hon blev jag kär i <33
#2 Hon blev inriden hösten 08 men inte så mycket riden sedan dess. Vet inte om hon är startad eller inte men hon har dock varit vanvårdad innan hennes nuvarande ägare köpte henne. :( Så vi får väl se på söndag hur det går och vad jag tycker om henne :)

Va kul! :D
Du måste berätta sen hur de blir ;)
Varmblodstravare är i regel mkt lätthanterade och trevliga hästar har själv ett vbl sto super mysig :)
#4 Jag vet ^^, Haft stödfamilj med typ 16 travare :P och har sj haft travare :)
Smsade henne första gången vid kl. 13.50 ungefär, har fortfarande inte fått svar, börjar få en känsla utav att jag inte kommer att få något svar heller!? :(

#6 varför ringer du inte? ;)
jag tror folk tycker det är lite oseriöst när det skickas mejl och sms..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#7 för att hon sa att hon skulle skicka ett sms till mig idag när hon tagit reda på vad som händer och sker på söndag så jag vet om jag kan komma och titta eller inte :/ hon har inte hört av sig än :/

#8 då är det nog bara tålamod som gäller :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jo, men eftersom att hon inte hört av sig än tänkte jag?? och hon skulle höra av sig på dan, har jag inte fått svar innan 15.00 i morgon så får jag väl ringa henne
Ringde henne vid 4 idag, och pratade m,ed henne, vi redde väl ut allt då, så nu har vi bestämt det :D I morgon kl. 11.00 bär det av härifrån och titta på henne :D jag är så exhalterad :D ska bli så spännande och se 0om hon är den rätta för mig :) <33
så flott
#12 Ja :) Det tyckte jag med, och just travare <33 dom är så underbara
Guud, hon är värkligen drömmen för mig, var och kollade på henne idag, och det sa bara klick! jag vet, jag vet att det är den hästen som jag ska ha!!!
Lycka till! Är något bestämt? :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#16 Inget är bestämt ännu, vi skulle höras av ikväll :)