Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2776 ggr
[Alexandrae]
0

Ridbyxor från Börjes

Funderar på att klicka hem dessa ridbyxor, men jag vill veta om nån har nån erfarenhet av dem, är dom sköna o så? Har aldrig köpt ett par ridbyxor från Börjes förut. Är dom normala i storlekarna?

BeatriceHolmberg
0

Hmm . Jag kan inte se ridbyxorna , får bara upp deras förstasida :S

Twinlight
0

Kommer också bara till förstasidan :P

BeatriceHolmberg
0

Vad heter ridbyxorna och hur ser dom ut ? :)

[Alexandrae]
0

Ojdå :/

Dom heter Ridbyxa Fashion och är bruna med flerfärgade rutor.

Rita-S
0

min erfaring är att börjes kan va små i storlekarna, så kolla måttabellen

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

sus-sharon
0

jag köper bara ridbyxor i Börjes, de är billiga, sköna och sitter bra. (så man har råd att byta ut dem..) Tycker de är bra i storlek, har aldrig haft problem med att de vart för små.. eller för stora, för den delen..

medarbetare på djurskydd.ifokus

[Alexandrae]
0

Oki :)

Men jag förstår inte deras luddiga beskrivning av dem :O Det står: Ridbyxa Fashion Domino
en mjuk , tuff och superstretchig byxa i stickad bomull. Helskodd i samma material.

Och sen Mocca med vit/rost/turkos rutor.

Är det bara rutorna som är i mocca?

sus-sharon
0

stickad bomull är alla byxorna gjorda i. jag tror att det är det som gör dem stretchiga.

Mocca är färgen och vit/rost/turkos är ränderna som utgör rutorna.

[Alexandrae]
0

Heheh, okej :) Tack ^^

[Alexandrae]
0

En sista fråga, är skoningen i nåt moccaliknande material, elr är den också i bomull?

sus-sharon
0

skoningen är i samma material, står det, så det borde betyda bomull i detta fall.

skoningen på DOMINO-byxorna däremot är i Daewoo, som är moccaliknande. (har dessa byxor själv och är väldigt nöjd med dem)

[Alexandrae]
0

Beställer dom nog nu :D