Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 613 ggr
tessa
0

*Foton - löshoppning*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer äntligen ett gäng foton från Yrlas första och andra löshoppningstillfällen. Det senaste var förra lördagen och det första tillfället var i höstas, innan Yrla så olyckligt drabbades av en hovböld. Nu är hon på gång igen! =)

tessa
0

första löshoppningen:

tessa
0

första löshoppningen:

tessa
0

andra löshoppningstillfället:

tessa
0

andra löshoppningstillfället:

tessa
0

Min duktiga lilla raket:

shirley
0

helt tosig! ;-)

SarahPeace
0

aaa vad kul :D ja  gillar Yrla starkt :D

__iE
0

kul :D det såg ut o gå bra :) fin pålle =)

reddie
0

Duktig flicka:-)

Mangis
0

Fartiga bilder! Yrla är verkligen jättesöt.

Murre_Uddiz
0

Jättefint! :)

gejsa
0

Härligt med ridhus. Hon såg ut att gilla det iaf.

Milli
0

Vad härligt! vill också löshoppa ju :(

tessa
0

Tack för era härliga kommentarer!! =)

Visst ser hon ut att gilla det, har fått för mig att Yrla är en dressyrtjej som verkar gilla den typen av arbete men nu när jag har sett henne hoppa och faktiskt hoppat lite med henne själv, så verkar hon vara en glad hejare på det också! ;D Kul!

Nästa helg arrangeras det hoppträning i dagarna två, som vem som helst kan anmäla sig till. Blev tillfrågad i stallet idag om jag ville vara med och bilda en grupp med några andra. Vore superkul då vi i stallet är på ungefär samma nivå och inte alls hoppar så högt eller avancerat som övriga i klubben som tränar och tävlar mycket. Men… alltid ett men såklart. Redan nästa helg får vi tillgång till lägenheten intill vår, som vi ska flytta till i månadsskiftet. Vi ska försöka tapetsera om lite, och eftersom jag alltid har fullt upp på vardagarna, får vi utnyttja all ledig tid jag har. gaaaah…. skitsvårt hur man ska välja och prioritera. vad är bäst - och för vem…. ångest! Missar antagligen en illerträff också som hade varit superkul att åka till med min Julius, så även om mycket roligt händer nu så är det rackarns att ALLT alltid ska ske samtidigt…. jag som alltid har sådan beslutsångest.

tessa
0

Gejsa: Det är jättehärligt med ridhus. I alla fall när det är tomt.. ;) Gillar inte att trängas med andra ryttare som tror att de äger världen… och rider på självaste Briar ;D Vi har bara ett par hundra meter till ridhuset som ska byggas om i sommar och bli minst dubbelt så stort. - Spännande!

NinaToy
0

Fiiina Yrla! :) Vi har ridhus där jag står nu och där är man ALLTID själv. :)

tessa
0

Nyinkomna foton =)