Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1321 ggr
Spannarboda
0

Söker foderhäst 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, nu är det så att jag (16) och min syster (19) har lite funderingar på att skaffa oss varsin häst igen. Gärna i närheten av kopparberg/örebro, men dom måste vara ganska stora då vi båda är väldigt långa. gärna lite pigga men inte elaka, lika bra att börja leta i tid ;) Mvh. Lizze

Fiona
0

Hur stora är ganska stora?:P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Spannarboda
0

1# något som passar en som är ca 185 cm lång och väger tunt 78 kg iaf :) då jag är något längre än min syster som är runt 175. Kanske en travare, tinker eller något, Min syster behöver dock en ganska lugn häst då hon just gjort en ryggoperation, vi båda har väl hyfsad hästvana, bodde hos stödfamilj förut som hade travare ca. 17 st. och syrran har väl varit med där, sen har hon andra vänner med hästar, sen hjälpte hon mig med hästen jag hade! :)

Spannarboda
0

*putt*

Cilla89a
0

testa att annonsera på blocket, hastnet, bukefalos etc.
är nog lättare att få napp där :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Birke
0

Vad har du för ridvana? Borde skrivas mer om dig och vad du söker för individ.

Spannarboda
0

Är väl relativt rutinerad då jag ridit in de flesta hästar jag suttit på :) Syrran är väl mer van med lugnare hästar om man säger så, men jag tror att jag hittat mig en häst iaf, i karlskoga, ska åka och titta på den snart :) nu är det bara syrran kvar :P

Birke
0

Ok