bra lösning!!!!
jo… jag ska ju då flytta till mitt hus å då ha mina pållar hemma, kommer då ha tre pållar. sen ville jag ju hyra ut den fjärde platsen som helackordering…
å sofie blir ju då själv i stallet vi har idag med pim och fontane och ska då hyra ut en box hon me…. (moyes box ska ej vara kvar)
å så en dag fick jag och sofie en snilleblixt!!!! vår ena gemensamma vän har två pållar ett fjordsto typ 24år, å en haflinger typ 4 el 5år också ett sto (kommer aldrig ihåg sånt ju :-/ ) å hon behöver snart boxplatser till dom då den hon har hos idag ska sälja….
så till ideén…. att hon har fjordingen hon mej på helackordering (hon kan komma när hon vill) eftersom hon inte rids så mkt å så…..
å sen har hon haflingern hos sofie, hon e under inridning. då kan de hjälpa å stötta varandra med sina unghästar!
simsalabim så har vi löst mitt, sofies och vår väns problem!
Kan gå men vad ska det kosta då?
hon vill väl knappast betala 1500kr/mån o per häst? dvs 3000 i mån?
men om hon bara betalar för foder oströ hos dig så är det inga peoblem.. .fudnera hur du vill lösa det ekonomiskt.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
låter ju bra, bara hon är med på det så..!

Hos mig betalar hon bara 500kr i kallhyra. Hon får ju sköta hästen själv hos mig….. hon är med på det. Blir billigare för henne sen än vad det är idag för henne

det är ju typ samma priser som hon skulle haft även om hon haft dom på samma ställe…. men hon får mer tid för sin unghäst och dessutom att de kan hjälpas åt….
dåså :P
då är det bara att rocka o rulla ;P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.