Fy tusan!!!!!
Det här är en av de värsta filmer jag sett!
http://www.youtube.com/watch?v=CoIAYIgH_6Y&mode=related&search=

ucsh såg bara 30s vill inte se mer.

fy fan !!!!!!! jgag hatar sånna här filmer men tvingade mig själv.. såg ädnå inte hela för jag blir så jävla fröbannad!!!!!
i slutet så jublade dom där hästen tillslut dog efter flera knivstyck :O

Ja, visst är det hemskt.. Men hästarna där borta har inte samma "status" eller vad man nu ska säga som de har här i Sverige.. Där är det inte många som skulle se på en häst som ens "bästa vän" eller som en slags "familjemedlem".. De är "bara" djur som man kan slakta för att få mat.. Tragiskt, men sant..
Det var inte många hästar i Brasilien som var i fint hull heller.. De flesta var beniga med synliga revben (mycket synliga) och fick ändå dra tunga lass.. :/

Jag blir så ledsen, varför kan de inte gå till på ett humanare sätt?
Systemet med bultpistol skulle egentligen vara ett bra sätt men när idioterna slarvar så otroligt.
Och det där med kniven, jag bara äcklas. Vilka as till män som sköter detta, onda jävlar.
Förlåt men jag blir så upprörd av sånt 

vad gör dom?????
Vågar inte titta!!!!! =(

#6 Videon hadlar främst om slakthästar, hästar som får bult men inte dör pga av slarvfel. Dessa hästar lider otroligt mycket.
Sedan visade det också en häst som dödades med kniv som de stack ung. vid nacken. Hästen dock ju inte på direkten som jag antar var meningen utan flera knivstick tillades.

Tittade inte på hela…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Men fy………!!!!! ='(

Nej, nu orkar jag inte ens läsa vad ni skriver. Tittar aldrig på sådana där äckliga filmer.

Fixade att se tills de kom en kniv med i bilden då stängde jag ner
Det där var nåot av det omänskligaste jag nånsin sett folk göra. Jag mår dåligt nu, vill bara kräkas, och tårarna är nära på att falla. så dessa hästar måste lidit… fy faskien…
Hur i helvete kan man hugga en häst i huvudet med en kniv tills den lägger sig ned, och sedan tappa den på blod medans den har lite medvetande kvar? Jag blir så arg!!!!!
Jag vet vad den handlar o efter att ha läst era inlägg, men jag vill inte titta. Dom j***arna som gör sånt mot försvarslösa djur.

Vågar inte titta :'( låter hemskt
herregud jag orkar inte med de…jag har suttit å gråtit i en kvart. de är ju verlkigen inte klokt..finns inte ord. inga ord alls för denna grymhet
att se alla dessa stackars hästar som man vet kommer få ett hemskt slut. dom står å väntar på döden
fy faaaan, har god jäävla lust att sjuta dem människorna som gör på det viset, jääääkla svin!! Jag blir så ARG!!

Såg inte men jag tycker det verkar vara samma sak som djurfäktning.
Detta är ett av de många skäl jag har till att INTE äta hästkött.

Vet ni var dom slaktas hästarna i vilket land?

Dom på filmen menar du, gejsa? Det är i Mexico…

Så dom är så elaka där, tack då vet jag. Tänker aldrig titta på filmerna iaf.
Det är inte bara i Mexico, och det är så dåligt att man inte gör något åt det här. Fy, reagerar mest på när de högg skimmeln i ryggraden och i huvudet…är så vidrigt…

Menar du att dom högg med en kniv på en häst som inte ens fått bedövning eller bultpistol. Bara så där??? Vad gjorde hästen då?
Ja, hästen försökte komma undan, men stod i ett trångt blodigt utrymme, och till sist så föll den ner på knäna. Sen högg han hästen mera mellan öronen, och hästen var fortfarande vid medvetande för den fick spasmer och rörde på sig…
Sen när hästen var död så hurrade alla!
Jag såg i stort sett 2 sek av filmen. Så fort jag såg hästarnas blickar stängde jag ner den.
Fy helvete.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Herregud! Sånt där borde inte få visas överhuvudtaget.
Xakt…
Eg förstår jag inte varför ni lägger upp trådar med såna här filmer. Jag itta inte, och ingen mår väl bra av det… enl mig..

Nej, jag la ut tråden för att visa hur hemskt det är på vissa ställen…