reflexer att sätta utanpå tränset?
jag vet att någon hade en fiffig reflex som man satte på hästens huvud utanpå tränset. alltså ingen vanlig reflexgrimma utan något annat. fanns att köpa på nätet.
känner verkligen hur bra jag förklarar… =)
vet någon vad jag menar?
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Jag köper ju tränsreflexer som man fäster på själva tränset? Det du menar?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Reflexträns du tänker på? Gjort i elastiska band med reflexer fästa på dom, och är ställbart. Boett som gör dom. Har sån och den är såå bra.
Annars finns ju "färdiga" reflexträns Då behöver man inte pilla med en massa extra reflexer eller så. Mycket praktiskt.
Vill du inte använda det som finns på Hööks så finns bland annat detta http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/1429?sid=7ee5d48db4cc331a74389577c0532296
Annars tolkar jag det också som såna tränsreflexer som föregående länkade till.

nej inte såna jag menar som 1 och 4 länkat till.
låter som de #3 menar. var har du köpt dina? kollade på boetts hemsida, men de fanns inte där.
#4 mm har med tänkt på reflextränset, men de kostar lite mer. även om det nu är rabatt på grand-prix.
#5 det är samma som även jag länkade till som #1 och #4….. :) tränsreflex. Att sätta på tränset. Boetts hemsida har inga sådana länger. Iaf inte enligt hemsidan. Dock hadde dom dubbelsidiga reflexer jag blev sugen på, dom ser ut at kunne fästas till körsele lätt
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#5 Vi har dom på mitt jobb. Kan kolla upp om det var från Boett till imorgon, men är nästan säker på att det var därifrån.
Annars finns bland annat att beställa tränsreflexer på Hööks! http://www.hooks.se/product.aspx?productid=940305
Nackdelen med ett reflexträns är ju också att reflexer blir gamla och behöver bytas ut, och har man då ett helt träns blir det dyrare än att köpa nya reflexer var tredje år typ.

#6 jag förstod det. men det är inte såna jag är ute efter.
detta är lixom en hel sele som man sätter på huvudet. som en grimma, men resår. =)
#8 jag har sådana, men tycker det är fult… :)
#9, fult kanske, men du syns iallafall ;)
Nu har jag kollat upp dom reflextränsen vi har på jobbet, och dom är från Boett. Jag har kollat på hemsidan och hittar dom inte heller där. Men du borde kunna kolla med närmsta butik som har boetts reflexer om inte dom kan ta in dom åt dig. Om dom inte tagit bort dom ur sortimentet. Men det har jag ingen aning om.

Hej
Det är denna du vill ha?
Kalas bra

#12 den jag har, den e bäst=) Hitta den värkligen inte när jag leta!
Vad praktiskt! Sån kan man ju ha över repgrimman också. :)
#12 vilken smart sak. En sån kanske man skulle ta och önska sig i julklapp :P

#12 jaaa! tack så jättemucket!
är det bara jag som är knäpp eller är det fler som inte hittar den om man går in på boett ?
alltså inte via länken..

#18 nej jag hittade inte heller den då…
#12 Vart hittade du den?