Sex med djur
Läste den här artikeln och jag säjer bara det folk är sjuka!!!
Det är voldtäckt för tussan och det värsta att dom tror att hästarna gillar det yhoo!

det är bara så vidrigt!!! förstår inte hur dom här människorna som gör sånna saker kan se sig själv i spegeln sen! och sen att påstå att djuren tycker om det??? va fan är det här?!
hästen tar ju säkert inte skada av det där nej nej!

vill inte ens öppna länken läsa vad som skrivs, blir illamående av att bara höra det. Fy vad vidrig människan kan vara!

säger samma som föregående .. :/

men jag tycker att man måste sätta stopp för det det kan ju inte få vara lagligt 
nej altså hästen fattar nog (som tur är) inget större av det som händer, den går godis om gubben får lov. Trevligt. Och alla som stött på en hingst vet att ingen mann kan nånsinne skada en häst med sin lilla slamp
där pratar vi värkligen stor utrustning..
Men ingen sa att det är okej ändå. Det är ju voldtäkt även om du voldtar en kvinna som är berusat och sover och inget märker, eller om hon är drogad. Eller om en mann voldtas på samma sätt.
Jag prata med en i danmark som va tilhängare av djursex. vet dock inte om han praktiserade själv. Han menade det va inte voldtäkt för att djuret inte sa nej, och inte slåss mot. "okej" sa jag, "då drogar jag ned dig och har sex med dig, det är inte voldtekt för att du säger inte nej och kämpar inte emot". Point taken, svarade han bara, och sen prata vi inte mer om det. Det är fel, det är elakt, vidrigt, äckligt i mina ögon. Vi skall ha sex innom vår egen art tycker jag.
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Men fy fan vad hemskt…. 
Fy F*N!!

Ja, sjukt är det. 

jag vägrar ta upp länken , , näää fyy, Nu går jag o läser nått trevligare ! , hatar sånt , kan inte beskriva hur ***** sjukt det ärrrr
Hur kan man bara komam på tanken att göra något sådant :O
När denna länk kom upp en gång tidigare så skrev jag et tlångt inlägg. Och jag vidhåller även idag att sånt här har förekommit i århundraden….. och tyvärr tänker många att ett hål är ett hål oavsett o mdet sitter p åen kvinna, en man eller p åett djur.
ensamma sjömän sätter på varandra bara för att få hål…. även inom djurarter har vi sett kaniner sätta på ankor, höns och anant……. hundar sätta på möbler, folk och annat även om folk itne vill bli påsatta av en 35 kg schäfer……
att ta betalt är oetiskt…..
och sedan ahr det förbjudna alltid lockat. Att ha analsex är en sån sak…. i många år var jag tillsammans med kilalr som tjatade om det…. varför? jo för att det var förbjudet, litet sådär spännande….. samma sak gäller väl för dom som provat p ådet emsta? därför går de vidare till o ha sex med djur för det är tabu-belagt förbjudet och skamligt….. och dessa negativa känslor ger människorna i fråga en sexuell kick.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

inget att säga..inte mer än att spärra in spykfallen………….
…har inte läst. Blir så illa berörd av alla dessa djur som är så otroligt utsatta. Männsikan borde ha mer vett!!!!!!!!!! Man skäms att vara männsika

Nä fy f*n va vidrigt. Så j****a sjukt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Fy fan. Sjukt! Blääää :( Stackars djur för sjutton!

Ju mer men tänker på det (vil inte tänka på det) detso mer vill man bara strypa alla idioter och sätta stopp för det. men det känns som att man inget kan göra
för dom stakars djuren
Ber om ursäkt för alla som blev illamående av detta inlägg(vem blir inte det)
fyfan!!
/Elin
Men det är ju helt sjukt.
Vart är Sverige på väg egentligen, sånt ska det ju för sjutton vara livstid på! Blir så arg på sånt här!
Och vad är det för folk som äger hästarna då?!