Bild på dig och din favorithäst! :)
Jag ser konstig ut på min med xP

Här är jag och tango red han första gången i skrit efter betet sen inga felr gånger.Min ridlärare tycker jag ska få svåra och stela hästar.Som jag dock klarar av men vill endå ha tango.Han är heller inte den lätaste även om han är duktig på dresyr han fuskar ju och trycker in nacken mm.

#0 Vad kul att du också är "storås-tjej". :) Latte är jättesöt.
Här är en bild på mig och Kalle.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Har två hästar som betytt mer för mig än andra. Båda två är från när jag började rida, en privathäst jag skötte samt min ridskolekärlek. Visst har jag älskat hästar riktigt mycket igen, men dessa två har en extra plats i hjärtat.
Lady Henrietta, min kära Hettan. Trodde aldrig man kunde få ett sånt band till en häst men hon var min själsfrände. Bild från sommaren hon avlivades, ett antal år sedan.
Jag och Poco!
#9 Rider du/har du också ridit på Storås? :)

#19 Jag red på Storås ridskola när jag var mindre. Nu har jag egen hsät i Gunnilse, så jag brukar rida i manegen och hoppa lite clear rounder där. :)
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Skoj! ;)

jag och lincoln. Han har blivit slagen förut så han var jätterädd när jag började med honom. Han börjar äntligen förstå att vi inte är farliga och han har charmat hela min familj.
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
jag och Skräcken. Har lånat honom ett år, och äntligen har vi köpt honom :D har verkligen charmat hela familjen, till och med farmor och farfar haha. Finns ingen snällare ponny :D
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

#29 hoppar du det där höga hindret barbacka? imponerande!
Håller med #46! :)

ska se om jag har en bättre å nyare bild