Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 5059 ggr
linnri
0

B-ponny utlånas, ev säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gotlandsruss sto på 4 år, 5 vid årsskiftet utlånas under en längre tid, eventuellt säljes. Hon är grundriden, trafiksäker och otroligt snäll! En jättefin ponny att lära sig på, och utvecklas med. Hon var tänkt som ponnytravare men eftersom att det inte fungerade så är det bättre att hon gör någonting istället för att skrota runt i en hage.
Hon är grundvaccinerad och regelbundet verkad.
Snäll att sko, leda, lasta, rida och pyssla med.
**En perfekt barnponny!
**
Utrustning medföljer, så som sadel, träns, täcken m.m

För mer info maila: linnri@live.se eller ring
Linn (fodervärden) : 0703396361
Ann-Louise (ägaren) :0700692083

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

linnri
0

puttar upp med en bild. :)

FridaSimonsson
0

Sixten är så läcker i bakgrunden ;)

Kan tillägga att detta är en kanon fin PONNY !!!

Jag som har lite ridhästar ser också att hon har fina anlag till att kunna bli en kanon på dressyrbanan och hoppbanan =D

linnri
0

putt.

Caspianowner
0

Bara för att man kommit ovan 18 år och inte får tävla sina ponnyer behöver det inte betyda att man inte kan fortsätta rida sina ponnyer.

Trotts min ålder på närmare 50 år så tar jag mig mina turer på mina gamla så kallade ponnysar. om man nu kan få kalla Araber för ponnysar. Men jag rider även på B isar också.

Nu skriker det väl de flesta här och anser att det borde vara förskräckligt. Men då svara jag bara så här. Du vet inte min vikt eller längd. Flertalet här inne är betydligt längre än jag och har säkert vikter på minst 10 kg och mer därtill som rider sina B isar.

linnri
0

# 4 Vet inte vad du menade när du skrev här, ;) men jag lämnar bort Alida för att hon inte fungerar till det som jag hålla på med. Och eftersom att hon bara är 4 år, så vore det ju tråkigt om hon bara skulle gå och runt och göra ingenting. när hon egentligen skulle ha varit perfekt ridponny för någon annan :) Och när jag inte är så intresserad av ridning själv, så får någon annan lyckan att prova med Alida. :)