Bild på "min" mamma häst
Guuu villken skönhet =) det blir ett lyckat föl 
MVH JoJo

Jag har tittat på alla bilderna och hon är sååååååååå fin, det blir säkert ett lyckat föl
Hon är jättefin!! Nu håller vi alla tummar och tår!!
Gud vad fin! när ska fölet komma

Fölet föds i slutet av april, hon blev konstaterat dräktig den 28/5 (samma dag som vi gifte oss jag och min make
).
Mamma häst är himla trevlig och jätte fin på alla sätt.
Jag ska åka dit en gång i månaden nu tänkte jag och fota henne och se hur hon växer…..och krama hennes mage och prata med min bäbis 
Tanken är sen att jag ska göra en hemsida med mitt föl.
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
jag ser fram imot sidan!
Fin mamma! (Fast det har ju alla redan sett!). Vad jag gillar bäst hos mamma häst är blicken, man kan ana lite typiskt ponnybus!

Hon är en bestämd dam som vet vad hon vill och har ett väldigt tydligt kroppsspråk 
Tydligen är hon ganska pigg att rida…..(hmmm det låter precis som araben jag rider just nu *ler*
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Mitt föl kommer 15 april, och vi längtar sååååå
#9 Vad är de för slags föl??
MVH
Amanda

#10Halvblod med fbl inslag.
Vi har mestadels fött upp ponnyer så det är mitt första "riktiga"föl.
-Dessutom så är mamman min favorit häst.
-Även om jag såklart gillar alla mina hästar så..
-Vi skulle igent. även få föl efter knapstruppern men det gick tyvärr inte som vi ville.
mvh Linda
#11 Jag tror att fölet blir jättegulligt!
De enda fölet jag har klappat och sånt var ett jättelitet gulligt shettis föl…. Isabell med en gullig stjärn i pannan…
Nu vet jag inte vart han är
men tre st andra föl som är hans halvbrorsor äger min lärare i skolan…
Fast det är ju klart dom är väl en 2-3 år nu… De känns som de va igår jag klappade honom och lärde han att lyfta på hovarna…

Tiden går så snabbt!
//Amanda

Linda! Var hingsten ett fullblod?

E:Homosassa xx
väldigt fin =)

Jaha, en galoppör. Vad hette hingsten då? Finns han på någon hemsida nu så man kan se honom?

Homosassa lämnade mestadels fältävlans hästar upp till elit klass Docomo är tyvärr ännu inte godkänd i sverige.
Vi valde honom för hans otroliga utstrålining och psyke, så ville jag ha en smidig häst till teränng hoppning hoppas ju på att min systerdotter Evelina vill ha en framtida tävlingshäst.

Jo han lämnade fälttävlans hästar men själv var han en galoppör väl?
Du vet väl att gobban är 50 halvblod och 50 fullblod? Dom blir fina och heta.
Älskar att galoppera gör han iaf.
Men vad då? Ska du sälja fölet till din syster dotter sedan? Trodde att du skulle behålla den själv.

Har du inget foto på docomo?

#18 Min systerdotter har ju redan hunnit låna och dela tre av mina hästar perfekt med någon tävlingssugen person ju..
Fattar inte sidan jag fick verkar vara ner stängd och mina bilder på honom hittar jag ingen stans men får väll ringa ägaren efter jul och fråga.
Enormt vacker och de håller på med tonerspel med honom och barock dressyr.
Eldig men lydig.
Mvh Linda

Ja, skulle vara kul att få se honom. Jasså är han eldig. Är han en drake?

Nästan..

Oj! Då kanske fölis också blir en drake. Tänker på mamma Soya drake. Det blir nog inte kul att fostra en sådan.