Nej, dra på trissor!!
Vi ska tydligen få ca 1 dm snö inom ett dygn. Och det ska få ligga kvar ett par dagar. Härligt!
Och jag som släppte ut en humleunge i går som hade vaknat. Troligtvis från mina sommarblommor som jag har i krukor i grovköket.

VA!!!
Hoppas att den hittar hit till Stockholm oxå så blir mina hästar och barn glada, Vicky älskar snön:)

Vilken otur (enligt meej), skulle vi här få snö så går jag i idé 

Ja, det skulle vara i Stockholm också. Men mitt i stan lär det väl töa. *Ler*
Hoppas vi får! Lykka blir överlycklig när det är snö :D

hellre snö än äckelregnet vi har nu

Jo då jag har oxå hört om att snön ska komma till stockholm 
Den kommer tydligen i blötsnö form men att temperaturen ute är sådan att eländet kommer ligga kvar i någon dag *ligger på golvet och sparkar och slår med ben och armar*
Nu när hagen börjar anta en hyffsat fast konsistens så ska det komma snö *gnisslar tänder*
Har det inte kommit förr kan det låta bli helt…därmed basta!!!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hi, hi du blev visst riktigt arg CBA.

#8 Det kan du hajja ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Fniss! Jag blev glad jag.
Här ska vi få en massa regn de kommande dygnen.. De har varnat för översvämning och grejer..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ur ska vädret vara vid Blekinge??? Någon som vet??

#12, jag chansar på regnigt o blåsigt ? :/
Skulle typ bli snö i hela Svregie utom vissa delar i skåne, här hos mig då :( Och jag som vill ha snö :(
Vad snackar ni om nu…? Senast jag kollade skulle det bli mulet och plusgrader i stockholm :p
Är det någon härifrån som inte har något att göra ikväll förresten? Jag är ledig och sjukt uttråkad ;)
De där vädersnubbarna på TV bara ljuger.. Det har snöat nu. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Åhh, jag vill ju oxå ha snö… haha ; )

Hi,hi det har börjat snöa här nu. Vi har fått vitt på marken. Iofs är det mer blött än vanligt för det är +1 grad ute nu men ändå.

Näää…Nu har jag ju ställt in mig att det inte är någon snö så nu vill jag inte ha någon…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Oj, vad mycket snö sussi! Ni fick bra mycket mer än oss ju. 

Jepp, man får väl bara hoppas på att det smälter snabbt nu! ;)

Nej, jag vill ha mycket snö nu. Har inte fått en endaste galopp i djup mjuk snö i år ju.