Filmer
Hade ju en tråd med filmer men orkar inte leta rätt på den… Har iaf fått in filmerna på Musse nu, dock ingen superkvalite, förstår inte varför, dom är i superbild på min dator men inte när jag sen lägger ut dom *suck*
Det är filmer från vår första terrängträning och Musse va superhet och tyckte det va jätte kul!! Är inte snyggt ridet på dom men ni får se Musse in-action iaf =)
Va bara 2 som hunnit bli klara men ni får hålla till godo med dom andra två =)
Hoppar murbitar i uppförsbacke
Hoppar stock (den här filmen är super fin men dock inte med den dåliga kvaliten…)
Var en pigg liten häst :)

#2 Pigg är bara förnamnet ;-) Men de va kul iaf att han tyckte att det va så kul som han gjorde =)
Mysiga videor.. ;) Man blir ju nästan hopp-sugen.. Fast jag aldrig har hoppat över 30 cm.. ;P

Ja han ser verkligen pigg ut Musse! =) Härliga filmer!
Det ser riktigt roligt ut :) Vill också hoppa terränghinder.

Jättefint!!!!!
Har också en liten hoppfilm men kan absolut inte med att visa den…. 

Tack för alla fina kommentarer =)
#8 Varför inte? Vi är ju så nyfikna här =)

#9 haha! Men det ser så hemskt ut ;)
åhhh… lille Mussebus!! Världens gosigaste lille kille!! Men jag skulle aldrig sitta kvar på honom!! Jag kommer ihåg när vi var vid padocken och då hoppade honom bland de första gångerna….. att MiaMaria satt kvar är för mig helt ofattbart…. jag hade tuggat grus i veckor!

Haha eller ja i det fallet va det nog is o snö jag hade fått tugga ;-) Ja men man lärde sig, elelr va så illa tungen, vilde som han emellanåt va =)
#10 Det gör ju mina med, jag rider som en kratta på filmerna

#12 Nej, jag tycker att det ser jättebra ut! ;)

Dom såg jag för några veckor sen =)
Utan att veta att du lagt ut dom här!

Härliga filmer!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Fina filmer! Blev ju skithoppsugen :D

Fina filmer! :)

Tackar!
Kul att tråden hittat upp igen =)