Tänk! Nu är vi redan 801 medlemmar.
Det puffar på uppåt som ett lok. 

ojoj, ;D

är det alla i focus?

#2, nej alla medlemmar på ridpsport :D
jaa, det går fort fram, men det är verkligen inte 800 aktiva…undra vart dom håller hus egentligen…

Oj dte var många på ridsport : O men var är alla ? jag tycker det inte är alla som skriver/aktiva lr så ,; P hahha
Oj, så många?! Det märks knappt..

Kan man inte se någonstans hur många det är av dom 801 st som är aktiva? Dvs är inne minst en gång i veckan iaf eller liknande
Oj oj, det va inte illa, börjar bli många som är medlemmar. Men vart är alla, då? : )
Tror som MiaMaria är rätt stor skillnad på alla som nån gång blivit medlem och vilka som faktiskt är medlemar och skriver här eller läser…

yeeeeey! =)
…Men jag tycker bara att man hör några st. =/
Inte sååå många iaf! :D

roligt att det är så många :D men tror att det är en del som är medlemar på andra i fokus sidor och bara läser/skriver här då och då.
802 medlemmar helt plötsligt ;D

oj vad många vi är här på ridsport.

Många men bara ca 60 st skriver! :D

lite synd att det inte är fler som är aktiva. men de vågar kanske inte?
jag kan berätta för er att det finns ngt som heter aktivitetindex. vi ligger på närmre 28000 i index nu och det är det högsta någonsin vi varit uppe i. många andra sajter har kanske 2-3000.
ni är grymma!!!! :D

oj, det var lite skillnad :-)

Kan bara du se sånt lisette? Vi kan tex inte se hur mycket vi har skrivit på en månad?

#15, hästfolk är helt enkelt bäst ;D
men kan man nte ta bort användarnamn som inte varit aktiva här på ridsport, ex på 2 månader ?

*dubbelt*

*trippelt* 
#18 Man kan ju inte ta bort användaren, de kanske är aktiva på andra sajter. ;) Dessutom är det säkert många som är här inne och läser, men inte skriver så mycket..:)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#21, kan man ju ;D ta bort dom från ridsport, inte ta bort helt o hållet ;)
Jasså du menar så.. Fast, det är ju ändå man själv som väljer sina favoritsajter.. Och som jag sa, många kanske läser, men inte skriver, lite elakt att ta bort dem kanske. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vart kan ni hitta hur många som är medlemmar? 
/ Sara & Casper

#23, jo det förståss .. ^^
#24 Rakt upp, ovanför tråden du läser, hittar du lite olika knappar.. Bl.a "Start" "Om sajten" "Länkar" "Medlemmar" mm.. På medlemmar hittar du det. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag tror det handlar om utvandring till andra sajter… *morr* Har sett både den ena och andra lite här och där när jag sprungit förbi och kollat ;)

#15# :D Wiie. Men ridsporten är ju ett väldigt brett ämne. :P
Jösses!!

Det kan man inte tro! Inte alls så många som visar sig iaf