läs detta om ni .....
inte en storm till.

JO då den är här nu.
Den var här igår mee =/

Vi hade full storm i natt…inte roligt, det lät som att hela balkongen skulle lsitas av från väggen. I morse låg det STORA grenar (i storlek med granar) som hade blåst av från tallarna på gården.
Jag bor 30 minuter norr om Stockholm…
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Det blaste bra igar i Stockholm trodde att fasaden skulle lossna
---

Här hände inte så mycket. Ett gammalt ruttet träd hade ramlat i sommarhagen. Och dom flesta plasttunnor som vi har i hagarna och matar hö i hade flyttat på sig. En del bra långt.

På radion i morse så pratade de om stormen och i Bro hade det bara varit 3 sekundmeter från att vara orkan!!
Jag bor inte så långt från bro (bara 20 minuter) och det vrålade bland träden och jag trodde att grannens inglasning på balkongen skulle slås sönder.
Jag tycker inte om när det blåser så här kraftigt, speciellt inte nattetid för då ligger jag bara och lyssnar till blåsten och är orolig för att det ska blåsa in nått genom nått fönster :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ja, det är ruskigt när det stormar. Man vet ju aldrig vad som kan hända i mörkret.
Måste säga att det var lite kul efter den förra RIKTIGT starka stormen.För i skogen hade det blåst ner träd mitt över stigarna/vägarna som var precis lagom höjd att hoppa över :D Fasst, det är klart, att det var ju inte possetivt för alla : /
Vi har en liten skog neranför huset.. Gick ner där med hunden idag och man fick sick-sacka rätt ordentligt mellan alla träd som rasat..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#8 måste ju tänka på de possitiva med saker ;P