Lädergrimma från Ullared
Någon som har den från Gekås?
Hur är den?
Jag har en sån hemma.. Jag tycker den är helt okej för det priset. Är lite hård så man måste smörja upp den lite, men när man väl använt den ett tag så blir den mjuk och fin! : )

Det finns många olika lädergrimmor på Ullared. Jag köpte min där för ~70 kr och hittills har den hållt sig fin och fräsch.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#2 Den har jag också! : )
Jag har en med vit fodring. Den är mjuk och fin och jag gillar den verkligen. Vet inte vad den kostade men 59, 69 något sådant.

jag har en med vit fodring, kostade 59kr. jag tycker den är bra:) mjuk och fin, extremt prisvärd!
har precis som #5 den med vit fodring. Wilma har den i hagen och den har hittills hållt väldigt bra =) skulle ha köpt en till Pajas idag men det fanns ingen jag gillade =/
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
du köpte inget för 50.000:- vaah ? ;) Hahahahhahahahhaa. jag skrattade sönder mej. när jag fick höra det priset xD
Stall Bråna
#7 vem har köpt för 50 000????! =O
// Alexandra
Kolla på Kanal 5 på Måndag och titta på Ullared 20.00.
Där är en familj som handlar för hela året. Och köpte för 50.000:-.
Dom campa där i 2 veckor. Och är på Ullared alla dom dagarna.
Stall Bråna
hur i h*lvete orkar man det?? xD det är ju bara sjukt(!)
// Alexandra

#9 Hahahahahah WTF hahahahahahhaha
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#10. Hahahahha säg det =D
Stall Bråna
Nej, har ingen, men kvaliteten känns inte bra (har sett och känt på dom) när man vet vad som finns att jämföra med. För mig går det i alla fall inte att jämföra med läder.

#13 Det är sant att det inte är något kvalitétsläder, men det är absolut värt för det priset. Jag har haft och använt min grimma i ett år nu och den ser fortfarande lika fin ut som när jag köpte den.
Jag var där idag och kolla lite på lädergrimmorna. Men hitta ingen som föll mig direkt i smaken och tyckte inte de var sådär jätte snygga. Men sett snygga där innan (när jag inte behövs såklart). Så det kan nog variera rätt mycket också beroende på när man är där.
#14 Ja, säger sig självt att man inte kan vänta sig så mycket mer till det billiga priset. Prisvärt ur en synvinkel, men jag köper hellre en dyrare som är av bättre kvalitet. :)
Såg några idag när jag var där, för 99 :-, billigt om man jämnför med hemma tycker jag :) Hööks eller så.
Tack för alla åsikter..
Var på Gekås idag och det blir en i bättre kvalite istället,
tyckte de verkade som gjorda av papper
måste ju vara lite pålitligare läder då jag ska ha den vid transportering.
#18 Tycker det var ett bra beslut, skulle inte heller chansa på att transportera i en sådan.

#18 Papper?
Särskilt klena tycker jag inte att de är.
En till Ullaredsgrimma, i lite kraftigare modell än min. Den har har fodring i nackstycke och nos också.
#20 Den du visar där ser bättre ut men det är svårt att se på bild.
De jag såg idag luktade inte ens läder och kändes som "papper"
så som B*rjes egna indiska läder kunde vara förr, de va verkligen inget riktigt läder.