Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1943 ggr
freakyH
0

efterlyser mina hästar!

jag sitter här med tårar i ögonen just nu. Läste precis ett inlägg efter att ha sökt på google som aldrig förr att någon här på iFokus.. ridsport.ifokus har ridit min första ponny Mascot II och även våran egna uppfödning Josef ! Inte hört av någon av dem sen vi flyttade. Nu undrar jag vem det var som skrev inlägget det var ett sånt " Vilka hästar har du ridit " inlägg men var ALLDELES för långt för att läsa igenom hela. I värsta fall får jag göra det men tänkte försöka här först dom hästarna jag letar efter är:

Mascot II ( Whels mountin )

Josef ( Connemara )

Jooar ( connemara )

Hillevi ( connemara )

Klara fina ( connemara )

tack så mycket !

freakyH
0

pust nu läste jag igenom allt hela inlägget på " namn på hästar" men måste missat ngnting fö rinte såg jag med det men namnet mascot II och Josef ska finnas med i listen. hjälp mig leta ngn ? uppskattas!

WinterPrince
0

Orkar inte leta reda på tråden, men om du hittar den igen så tryck Ctrl+F då får du upp en sökfuktion där du kan söka om ordet finns med på sidan.

CelsiusT
0

Skulle precis säga som #2. Om ni vill kan jag göra det, men leta då upp tråden.

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
0

I tråden Namn på hästar

Finns en häst med som heter Mascot II (Whels mountin) i #103

En Josef (connemara) i #103

Jooar finns inte med

Hillevi (connemara) finns med i #103

Klara fina finns inte med.

WinterPrince
0

#4 Det är ju samma person (freakyH) som skrivit inlägg #103 och som nu efterlyser sina hästar.

Lorita
0

Gå in på connemara.ifokus och welshponny.ifokus och fråga där också

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

#5 Aha, kollade inte.. Sökte bara igenom tråden efter dom namnen och det var enda gången dom förekom i dne tråden.

painten
0

puttar upp, hoppas du får svar