Halvblod bytes mot ponny!
Pga olycka så kan jag inte rida mer.. vill därför byta bort mitt 15 åriga läromästare sto mot en ponny, sto eller vallack.Gärna shettis, eller russ.
Hon är tävlad La drssyr och hoppar mycket bra.
Ej haft föl. ca 165cm.
Har pass, full stam, vacc ,regelbundet skodd.
Säljes för 15tusen med viss utrustning eller bytes direkt mot ponny, inga pengar emellan..
Pm:a

vad är det för stam på henne?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

U Jaffa E Romano
vad har du för krav på ponnyn? körd? riden? ålder?

Ponnyn ska helst vara inkörd,och ev riden. ålder spelar ingen roll.. =)

Vrf bytes den mot en ponny? Vad skulle hästen ponnyn hamna i för hem, användning, mm?

För att jag vill ha en ponny att köra, jag kan inte rida mer..
Den kommer hamna i ett stall med sex boxar, varav fyra ponnys som köras och rids… ganska nybyggt stall.. fräscht och fint.. stora boxar och bra hagar..
Användas till körning, ev ridning, agility, utställning mm .

#7 Jag har en liten going på kanske 9år, tävlad i ponnytrav ngr år och inriden av mig när jag var 11 (alltså en ren skogsmulle). Halv trafiksäker då han inte har brukats på ett tag (möjligtvis 1,5år då han är för liten för mig och körvägarna här är få). Dock har det kronglat sen i tidigt i våras, då han fick fång. Anledningen till detta TROR jag är brist på motion. Dock är jag inte intresserad av byte, utan av fodervärd eller köpare. Hjärtat är ett russ och heter Birke. Utrustning som sele, vagn (sulky, rockard), träns, täcken o en sadel (behövs fixas med en uppspruken söm tror jag) finns vid intresse.

#7 Tror iaf inte att jag är intresserad av byte då jag redan har två stora hästar.

Har även en fet liten shettis på 96cm som är inkörd, dock för länge sen så man skulle behöva börja från grunden igen. 6år.

Ifall du skulle va intresserad, så kan jag ha möjlighet att ha en till storhäst.

Putt

#12 Inte intresserad? Ett tipps vore ju att skriva kravet för ponnyn ;)

Annonsen gäller inte längre, pärlan har flyttat idag!