Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 2470 ggr
Goerleena
0

Keramikhästar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag tillverkar hästar i keramik, skulpturer, magneter och halsband. Kan även göra på beställning, har inte hållit på så länge så jag tar inte fullt pris än då jag tränar för att bli bättre. Har en hemsida adress finns på min personliga sajt.

Pris för fjordingen är 400 kr. Frakt tillkommer alltid.

Caspianowner
0

Har du fler figurer / raser att visa ?

Gilla verkligen Fjordingen. Nu inte min ras, men den var iallafall jättefin.

Goerleena
0

Här är en ardenner. Finns mer på min hemsida men får nog inte länka, adressen står i min personliga sajt har lite bilder där med.

Caspianowner
0

Jag kom in på din hemsida först nu !

Du har verkligen lyckats få hästarna / ponnyerna att se ut som de raser de ska gälla.

Gör du uppdrag på beställningar, ex på någons egen häst ?

Zabbio
0

Mycket vackert :) Önskar att jag hade en brännugn så att jag kunde göra riktiga lerskulpturer..nu får jag nöja mig med sculpey som känns rätt plastigt :3

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Goerleena
0

Ja jag gör andras hästar på uppdrag, tar mellan 400-500 kr lite beroende på hur lång tid det tar och slutresultat, inget köptvång om man inte är nöjd med resultatet.

Caspianowner
0

Gör du  efter bilder ?

Goerleena
0

Ja, man får maila ett par bilder helst från varje håll så man ser alla tecken. Sen gör jag kanske inte exakt som hästen står på bilderna om man inte önskar det. Vad har du för ras?

Caspianowner
0

Caspisk häst som är ädlare än en Welsh men i samma storlek[](<div id=)Monaghans April May

">

Goerleena
0

Vad fin har aldrig sett en caspisk häst, kan bli lite svårt att få till färgen men gör gärna ett försök. Man kan verkligen inte tro att det är en liten ponny, hur hög är hon?

Caspianowner
0

Hon på bild ovan är runt 127 cm.

Ett sto som är köpt i England 2006.

Här en bild där hon hoppar.

Molla
0

#10 Fick du studdsbollarna under fötterna på köpet?! ;)

Caspianowner
0

# 11 ja, de gick med i köpet.

Goerleena
0

Lägger till en bild på en magnet. Kolla gärna in min hemsida för fler magneter.

Goerleena
0

En till:)