Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 560 ggr
gejsa
0

Äckligt värre!

Snuttan
0

Är det bara jag, men rapporterar inte media på väldigt mkt larver i olika mat-produkter just nu..?

Har media tråkigt? Har media fått upp ögonen för det här? Eller har det ökat med otäcka saker i matprodukter?

lisette
0

de har väl inget annat att skriva om

gejsa
0

Eller också har det ökat. *ler* Ingen som vet mer än dom som producerar det och dom lär inte vara ärliga.

Snuttan
0

Jag äter iallafall inte de sorter som det uppkomit problem med (tillslut kommer jag inte äta någonting alls ;)). Och köper aldrig Euro-shopper produkter förutom näsdukar. Är någon sorts protest och rent jag vill bara inte ha maskar i min mjöl. 

Får jag bara gnälla om att mitt fönster precis slog mig Gråter

Kratern
0

Hahaha, gubben älskar den müslin. Får de om han gör det sen jag visat detta.

bebbe
0

Nu får ni nog ta maskmedel Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Uääk bebbe.

wewwa
0

#6 Haha… : D Tur att man inte äter sån müsli då, (skoja ba'.)

Luthien89
0

skabbigt ..

MiaMaria
0

Men iiihhh, usch få o blä.. De där äter jag ofta till frukost, måste börja med att ta ut korn för korn i den o granska tror jag

wewwa
0

#10 Jaså äter du mask till frukost?! Haha… *skojar såklart*

MiaMaria
0

Ja tydligen men förhoppnignsvis inte.. Ähh se de positiva, säkert nyttigt *host harkel*

bebbe
0

se positivt på saken… lite kött i müsslin ger bara extra proteinOskyldig

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Ännu mera uäääk. Fy vad ni är äckliga. ÄTA larverna.

wewwa
0

#14 Jamen gejsa, det är väl samma sak som att ha skinka på mackan… haha Räcka ut tungan Flört

gejsa
0

Jo, men dom brukar inte kräla på mackan. Grisen är slaktad och ungsbakad iaf hemma hos mig. *fniss*

Uno4ever
0

fyy….va äckligt…

Wanilj
0

gör egen mûsli istället!! Det är jättegott… Man rostar själv och sen har ni i färsk frukt eller bär eller va ni vill!!

Det är jätte jätte gott!!!!!!… Billigare och fräschare också!

Sara
0

Det ska visst vara lyxigt med larver i vissa länder.. Skrattande Som min far alltid säger om hallonlarver, de lär ju bara smaka hallon ändå.

Sara

elin
0

Hahahahah denna tråd gjorde så jag skratta som ett as !! :D

/Elin

reddie
0

Bläää

gejsa
0

Lite skillnad på om man råkar äta några larver som alltid finns i hallon mot att se dom kräla på maten. burr