Äckligt värre!
Och jag som äter just denna sorten. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,970797,00.html
Är det bara jag, men rapporterar inte media på väldigt mkt larver i olika mat-produkter just nu..?
Har media tråkigt? Har media fått upp ögonen för det här? Eller har det ökat med otäcka saker i matprodukter?

de har väl inget annat att skriva om

Eller också har det ökat. *ler* Ingen som vet mer än dom som producerar det och dom lär inte vara ärliga.
Jag äter iallafall inte de sorter som det uppkomit problem med (tillslut kommer jag inte äta någonting alls ;)). Och köper aldrig Euro-shopper produkter förutom näsdukar. Är någon sorts protest och rent jag vill bara inte ha maskar i min mjöl.
Får jag bara gnälla om att mitt fönster precis slog mig 
Hahaha, gubben älskar den müslin. Får de om han gör det sen jag visat detta.

Nu får ni nog ta maskmedel 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Uääk bebbe.
#6 Haha… : D Tur att man inte äter sån müsli då, (skoja ba'.)
skabbigt ..

Men iiihhh, usch få o blä.. De där äter jag ofta till frukost, måste börja med att ta ut korn för korn i den o granska tror jag
#10 Jaså äter du mask till frukost?! Haha… *skojar såklart*

Ja tydligen men förhoppnignsvis inte.. Ähh se de positiva, säkert nyttigt *host harkel*

se positivt på saken… lite kött i müsslin ger bara extra protein
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Ännu mera uäääk. Fy vad ni är äckliga. ÄTA larverna.
#14 Jamen gejsa, det är väl samma sak som att ha skinka på mackan… haha

Jo, men dom brukar inte kräla på mackan. Grisen är slaktad och ungsbakad iaf hemma hos mig. *fniss*

fyy….va äckligt…
gör egen mûsli istället!! Det är jättegott… Man rostar själv och sen har ni i färsk frukt eller bär eller va ni vill!!
Det är jätte jätte gott!!!!!!… Billigare och fräschare också!
Det ska visst vara lyxigt med larver i vissa länder..
Som min far alltid säger om hallonlarver, de lär ju bara smaka hallon ändå.
Sara
Hahahahah denna tråd gjorde så jag skratta som ett as !! :D
/Elin

Bläää

Lite skillnad på om man råkar äta några larver som alltid finns i hallon mot att se dom kräla på maten. burr