Bildtävling 2 - Sommar
Bildtävling 2 - Sommar
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats samt publicera det.
Alla bilder med temat SOMMAR är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
Bildtävling 1
Regler:
Posta ett (1) foto som du själv har tagit på din häst och du tycker representerar temat.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Alla olika tolkningar är välkomna så länge de har anknytning till temat.
Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 14 maj.

Förtydligade reglerna lite, hoppas det är okej 
Bild på mina allra första foderhästar varav fuxen jag senare fick på julafton som en julklapp av ägaren. Detta var -05 men bilden säger allt. De trivdes jättebra ihop unghästen (fuxen) gick alltid med som handhäst om jag inte hade nån med mig som red han. På bilden hade jag haft dom i 1 månad och det var Juli. :)
Är inte den här tråden ganska så gammal? ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.