Dressyrträning 2
Heejsanhoppsan = ), idag viste Molly vad det var som gällde , Lite iaf ; P Hon var inte så nervös och hoppig (vi var tidigare idag så jag hann rida fram ett tag), idag tränade vi först lite på vad vi gjorde igår , sen så tträna vi att minska o öka först i skritt och sedan i trav .. vi skulle inte andvända tyglarna : O utan bara rösten och "kroppen" , hahah gick INTE bra ifrån början, Molly typ sprang fram i skritt än vad jag gjorde men tränaren gick med mej och visade bättre vad jag skulle göra och sen gick det jätte bra:D:D:D:D , vi skulle få dom att gå jäääääääääääääääääätte sakt i skritt, Gick rätt så bra ,Men det var jobbigt att inte andvända tyglarna bär man är "van" att göra det, men dt var verkligen jätte bra träning ! tränaren är verkligen super bra och kul oxå ; P För hon sa att vi skulle få hästarna att "dansa" vals (alltså att dte skulle gå sakta) , och hon tyckte först att Molly dansade Hipphopp HAHAHAHHAHAAAAHA, , i traven gick det inte så bra men det gick lite iaf ,
Sen var det än häst där som molly HATADE, Så fort hästen kom nära så drog hon öronen bakåt och verkligen såg sur ut och vände rumpan och sprakade allt vad hon kunnde : O Var nära att hästen var träffad
men det gick bra ,,, *grr* sur Molly ! , AJa, Men dtegick bättre sen , Men som sakt hon var mkt lugnare endå idag , , På slutet så fick vi rida lite "fritt" längs bort i ridhuset ifrån tränaren då hon skulle bärja med dom andra som hade lektion efter oss, Då travade jag på en stor volt enda tills jag kännde att molly lugnade sig o så , och gissa? Jo molly vart asa lugn och gick på tygeln hela tiden jätte fint = ) och fina små travsteg = ) samma i skritt !, Fast då var hon trött och svettig, Men DÅ gick det superduper bra ;P , (så lugn är hon hemma när jag tränar iaf, ) , , men dock så var ju tränignen slut dådå , men Molly borde alltid vara så lugn tycker jag ; P Flera stycken som red fram och "av" då vid oss sa att Molly var skit fin när hon var så där avslapplad och "trött" som hon var då ; P haha , Men Sandras häst lila är GRYMT duktig :O , *avensjuk* Attans ; P , , det var nått kort för dock så vart korten (två st) as mörk och battrierna dock slut (hade dock bara dåliga battrin med mig ) men det finns ju fler gånger så ; P nästa gång blir den 22:e Januari , längtar redan =) är så kul att man vet aldrig vad dte blir på träningen ; P ska träna jätte mkt hemma nu fram till dess =)
nu vart det mkt skrivet igen men så blir dte ; P haha

Vad roligt det låter! Bara att träna på.

kul att det gick bättre! :D
gjorde bilderna lite ljusare ^^

så, den andra bilden fixade jag inte ^^

Det har jag också gjort :) riktigt kul är det, hade en väldigt busig häst då.. så det var ganska svårt ;) men så kul :D lycka till den 22!
roligt för dig att det gick bättre andra gången, det är så tillochmed jag blir lite sugen på dressyr….;P

Amen va kuuuuul! =D
lycka till nästa gång =P