Min första studiofotografering..

Häftig bild :o)
Coolt med de röda läpparna och det blå ögat mitt i allt det svart/vita!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Håller med CBA =) Snygg bild!

häftig ! :)
tackar :)
Cool menade jag :P
/ Sara & Casper

Haha hur går det med svenskan egentligen? ;)

Riktigt snygg bild!
Är det digitalt taget eller analog och självframkallat?
Jag hade nog försökt att sätta om ljuset lite i den nämligen, blir lite mkt svart som klumpar ihop sig… Lite nyans/ljus-skillnad i det svarta hade gjort att skuggan vid ögat hade sett lite bättre ut…
Jag hade nog gärna haft lite bredare skärpafält (kommer inte ihåg vad det heter nu) och haft lite mer fokus på läpparna även, hellre än hår. Känns som om läppar-ögat borde vara det skärpan ligger på…
Tycker om ideén med kontrasten i det blåa ögat och den svarta inramningen utav hår och tröja!
Haha, och jag fattar 0! ;P
Jag håller med Snuttan angående skärpan, skulle också vilja ha focus på läppar och öga. Ljuset gillar jag, däremot. :) Väldigt snygg bild, den ska du vara nöjd med! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
En reflektor underifrån hade gjort susen :P
bilden blev en aningens platt men färgerna gör ju bra kontraster….. Sedan är väl själva skärpan inte helt hundra elelr så är det bara min skärm som gör den litet murrig…..
keep up that good work!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Fast meningen var ju att det skulle vara mycket svart, mycket kontraster. Skuggan under ögat ska sitta där…
okie. om det var det som vart meningen så ^^
Men jag tror ändå att med en reflektor hade du fått litet emr vairation i djupet av det svarta och ändå fått kontrasterna…..
jag har väldigt lätt öfr att se bilder emn har jävligt svårt för att fånga dem på bild.

Den va ju bra fotad :D
LinaN - Japp, en reflektor hade underlättat, absolut :) HAde tyvärr inte tillgång till det och jag gjorde bara detta momoent för att ha det gjort, det var inte meningen att det skulle bli åt bra av det egentligen.. men så blv det hyfsat ialf :P
So msagt, bilden är ok me nahde vart ännu bättre med reflektor…..
Har du något nytt p åg snart?
LinaN - Kursen är sluuut :(:(. Jag gråter tårar och hoppas på att det kommer en B-kurs. Har ju köpt mig en bra kamera nu, så jag får fota annat, aknske inte så mkt i studion, tyvärr