Inga täcken i 125...
Min kompis letade täcke och jag fick höra att det är brist på täcken i 125 cm. Alla ringer på annonser direkt efter att annonsen kommit in, alla täcken i hela Göteborg var slut (blocket)…
Ullared hade nästan slut på täcken, MyOne hadde slut och Hööks hade ett fåtal kvar…
Är det täckesbrist överallt eller bara i Göteborg?
Jag har begagnade 125 täcken, bor dock i värnamo! :P

tre hästar och granngården har du kollat där?

låter skumt att det skulle vara brist på 125 täcken, Hööks är väl kanske inte så konstigt eftersom dem har 20% rabatt på alla täcken nu..
sen vet jag att på Ullared när jag varit där är dem vanligste storlekarna som 125, 135 och 145 nästan alltid slut.
tur att jag har en häst som drar 165 i täcken då ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Här hos mig ser jag nästan bara 125 på rea. Allt annat är slut.. Synd för mig som inte har någon häst som passar i 125.. 

Hon kan alltid åka till Borås? Det är ju Hööks lager. Aldrig något som inte är i lager.
Jag tycker också att det finns nästan bara 125 täcken häromkring..
Pga att jag gjort mig av med alla mina större ponnyer har vi en massa både begagnade och helt nya täcken liggandes. Både jätte tjocka fina vintertäcken, fodrade stalltäcken, och regntäcken. Det finns både nya och gammla i alla " kategorier". Skicka gärna ett mail om ni skulle vara intresserade. De flesta täckena är då självklart i storlek 125 med =)
Hakuna matata!
Var till tre butiker igår i Örebro området.
Hitta massor av 125 cm täcken. Stalltäcken, Svettäcken, REgntäcken och vinterfodrade täcken.
Priser från ca 300 kr och upp till ca 1500 kr.
Däremot hitta jag inte ett täcke i storlekar 95 el 105 med bogveck för vinterbruk . T

Hon hittade som tur var ett på Hööks. Tänke mest höra om det var täckesbrist någon annan stans x)
prova börjes i kungsbacka
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Ska inte köpa täcken
Inte än på ett tag iallafall.
Skulle nog inte satsa på Börjes egna iallafall…
inget fel alls på deras täcken =) men gillar man dom, inte så har de ju annat också
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3