Hittade bra hästblogg
Hittade en blogg om hästar som verkar bra :)
Vad tyckte ni? Jag tycker den verka rätt bra :)

Varför säger du inte bara på en gång att det är din nya blogg du startat?
// Cathie @ www.cathie.se
#2 Hur vet du att det är hennes?
Det är inte jag som har startat den :)
Jag skulle verkligen inte kunna skriva sådär! + att jag har redan en egen blogg

Det är samma stavfel som du skriver i din andra blogg, och bilderna i headern finns oxå med i din andra blogg… Är det bara en slump?
Aja vem det än är som skrivit den så är den väl bra för dem som rider ridtravare själv har halvblod : )
Är du säker på att du gick in på rätt blogg? 

Japp, bilderna i headern på travbloggen finns postade i din "privata" blogg :) Och alla stavfel är samma på båda bloggarna :)
#8 vaa? nu fattar jag ingenting :P

Ja asså bildern i headern på ridbloggen finns med i ett av dina inlägg på din privata blogg :)

Exakt som cathie säger, såg det själv :-)
men var? :P
e inte dom bilderna som e på headern i den bloggen från google?

Men vet du inte själv vilka bilder du har på din blogg XD
men de ä inte min blogg :P jag lovar att det inte är det.had edet varit det hade jag kunnat erkänna det! Jag kan verklgien inte tillräckligt mkt om hästar för att skriva sånt där .. xd

Varför tog du då bort länken till din "privata" blogg på din presentation när cathie sa det?
För att jag hade glömt bort att den stod där och blev påmind om det.. förut ville jag få den stor och få massa besökare men nu vill jag att det vara en "privat" blogg. Jag vill att fler än bara jag ska kunna läsa den men helst inte massa människor runt om i landet. Jag tog precis bort länken från min facebook till min egen blogg oxå. :)

är detta något att diskutera egentligen?
#12 Om bilderna är från google så är dom inte tillåtna att använda av den som är innehavare av bloggen, om denne inte kontaktat ägaren till bilderna och fått godkänt att använda dom. Men man får inte bara plocka bilder från google och göra en header.
Bilder från google är ju bilder som ligger ute på olika hemsidor runt om på internet.
Medarbetare på westernridning.ifokus

Exakt min mening CelsiusT, Det var därför jag ville veta om hon verkligen är ägare till bloggen.
#18 ja men säg inte det till mig då :P
En av bilderna har jag iaf sätt på google förut men jaja strunt samma , tycker det är en rätt bra blogg hursomhelst..

En fråga: Eftersom bilderna hade setts på din blogg och även i den andra bloggens header, Har du då kopierat bilder från Google?
#21 Precis min tanke också.. Och oavsett om LoveNasse äger båda bloggarna så hade ju bilderna synts även på LNs blogg och kommer domdå från google år dom troligtvisi nte tillåtna…
Och #20 om du inte vet det innan så kan du bli stämd på stora summor pengar om du anvönder andras bilder utan lov..
Medarbetare på westernridning.ifokus

För mina bildstölder begär jag 5000 kr, och då är jag billig.