Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 834 ggr
lisette
0

god kväll 23/10!

god kväll folket!

vad har ni hittat på under dagen?

sitter här framför tvn/kaminen och drar mig för att gå ut och blanda maten till hästarna och ta in dem för natten.

har fått båda hästarna motionerade idag. ponnyn blev körd av en granne och stora hästen fick sig ett pass i paddocken.

smorde allt läder idag. ganska mysigt att sitta i stallet och lukta på bivax. ;)

nu tänker jag ta och glo på idol samtidigt som jag försöker pula lite med en hemsida!

ha en trevlig kväll!

AusaBausa
0

go´kväll!

har jobbat till 16:30 sen bort snabbt t apoteket.

Hem, där gubben stod o grillade..fixade det sista på maten och sen åt vi en god middag alla 5..känns som en evighet sen sist..

Nu fredagsmys med Idol.

Ja smörja skulle jag med behöva göra inför jakten..

bubbelbubbel
0

godkväll!

jag har tittat på när johan och svärfar tömde huset på grejor idag, så snart är det tomt och färdigt för oss att sätta igång med!

nu har jag skitont i ryggen och vill helst sova….

Anna
0

Godkväll!

Skola till 11.45 idag, inkluderat ett oförberett engelskaprov som gick riktigt j*vla bra. :D

Sedan hem till min syrra och äta pizza, nu ikväll har jag bara suttit här och tagit det lugnt, skönt. Äntligen lov! Ingen mer skola på 3 veckor (efter lovet har vi två inriktningsveckor = stallet och ridning varje dag).

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Elinormaggan
0

God Kväll!

Varit i skolan hela dagen x( men nu är det höstlov :D!!

När jag kom hem red jag lite på banan innan det blev mörkt och nu sitter man här ;)

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

Zadeira
0

Jag har stått i köket halva dagen och bakat tårta och muffins, kalas i morgon! Jag blir 22 år imorgon och pappa 42 år på söndag, så kombinerat kalas imorgon.

Sen var vi ute och provade den nya sadeln på hästen, och yaaay den satt faktiskt bra på honom! En snygg westernsadel :)

bebbe
0

Jag har varit på  min Svärfars begravning i em, inget roligt alls, har just kollat igenom hur mkt euro och danska kronor jag hade liggande, ska åka till Playa Ingles på onsdag. Väntar bara nu på slutet av Idol sen ska jag sussa.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

#6 nejmen vad tråkigt! =(

bebbe
0

Ja, men han blev 91 år och har haft ett bra liv.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

det är ju sant, men aldrig roligt med begravning. förvisso hade ni ju väntat på det med.

lisette
0

nu ska jag skutta ut i stallet och sticka till hästarna lite mer hö…

sov så gott allesamman!