Fodermedel
jag söker fodermedel som jag ska ha i undervisningssyfte. har samlat på mig en del nu men söker vissa flera.
Korn (helt)
Foderjäst
Melass
är det någon som möjligen har något av detta hemma så är jag intreserad av att köpa lite. ca 2 dl. Har något någon annat som är ovanligt så är jag intreserad.
Du har ingen hästaffär i närheten eller granngården. Ber du snällt så kan du säket få lite "spill" av olika produkter antingen där de finns i lösvikt eller om säckar gått sönder. =)
Vänd dig till ett stall i närheten annars så kan du säkert få göra lite småplock för några kronor^^
Hakuna matata!

har redan provat….. melass finns inte på granngården här för det finns ingen efterfrågan på det likaså foderjäst. helt korn fanns i sortimentet men , har heller ingen lust att köra 3 mil enkel resa för att eventuellt köpa 2 dl om de möjligen kanske har en trasig säck…..
sommargäster, vänner och bekanta har redan blivit befrågade på vad som finns i deras fodertunnor. Har daglig kontakt med nästan 30 olika hästägare men ingen fodrar med detta, allt annat är löst…. så då var nätet sista lösningen :)
Hel korn borde någon bonde ha, det har bönderna här hemma vad jag vet iaf. De andra använder jag inte tyvärr..