Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 1530 ggr
halludu
0

Akutsymbol?

Tänkte på en sak, det är några som ibland vill ha lite mer akuta svar, skulle man inte kunna sätta en * eller något för att kunna få svar på saken fortare då alla är medvetna om att symbolen menas att man vill ha svar fortare.

Vad tycker ni om det?

Bara ett förslag.

Alex
0

Jag tror inte det hjälper så mycket faktiskt. Folk läser det de är intresserade av/kan något om. Och kan/vill de svara så gör de antagligen det direkt. Märks ju oftast på inlägget om det är bråttom eller inte… Och är inte folk inne och läser så hjälper det ju inte ändå. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

halludu
0

oki..

f97lintro
0

Jag tycker att det var smart:)

Alma-G
0

Jag håller med.
Fast isåfall bara i akuta nödfall, exempel om hästen skadats eller blivit sjuk.

f97lintro
0

Nackdelen är ju att det kan bli så att alla börjar glra symbolen så fort dom skriver ett inlägg.

SandraErikssonn
0

#5, jag håller med dig lite där

cathie
0

#4 om hästen är skadat eller sjuk är det nog bäst att ringa veterinär :)

// Cathie @ www.cathie.se

Alex
0

Är det någonting viktigt som är akut, så kan man väl helt enkelt skriva 'Akut' med i rubriken? Jag tror inte att alla kommer förstå att det är det en stjärna betyder ändå, om vi nu skulle ha något sånt.

Sen får man inte glömma att det är ett forum, man får inte alltid svar direkt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

cordenia
0

och vem besämmer om det är akut eller inte, många kanske tycker att just deras inlägg är akut och sedan tror jag med att det kommer att blir som #5 skriver

Rafflan
0

Haha jag brukar skriva tex "svara snabbt" efter om jag vill ha snabba svar, "akut" efter om det är typ livshotande :P

dijete
0

Jag tror att om man skulle ha den funktionen så skulle den missbrukas för enkla frågor tex: Vad har du för …… ? Det är enklare att skriva: Akut, Min häst är skadad..

Alma-G
0

#7 Jo, såklart! Du har rätt.

Molla
0

Folk som inte är inne så ofta, eller kommer för första gången vet ju inte vad symbolerna betyder. Bättre att skriva i klartext.