SNÖ!
Nu kommer första snön här!! Lite tidigt tycker jag :S Men rätt mysigt ändå :)
det snöade på gotland i onsdags tror jag att det var. Men det smälte bort så fort det fick kontakt med marken. Men jag hoppas på en redig vinter iår, inget mer slask tack ;)
Här snöade det för någon vecka sen :( Fy farao! Jag tycker bättre om sommaren.
Vi (Jönköping) fick första snön i tisdags, men den är borta nu ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vi har också fått förta snön idag =( Äckligt och blött bara ju… Temperaturen ligger runt nollan, så det hinner lägga sig, men blir mest bara slask.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag har inte märkt något här, dock har det regnat hela dagen.. Fast alla älskar Göteborg ändå :D

Vi (toppen av Linderödsåsen) fick lite snöflingor igår, inget la sig men jag tycker det var ganska tidigt. Efter jul sådär brukar det komma en halvmeter eller så och så lite blåst på det så man blir insnöad varenda dag.
Skynda långsamt så går det fortare.

Ingen snö här heller, och tack och lov för det ;)
Bor förövrigt i nordöstra skåne.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Det snöade nåra flingor här men förvsann på direkten x'D
Nu är det 7 + här x'D Bor 40 min från stockhoolm :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Det regnade "slask" i Göteborg i morse, snöblandat regn. Nu är det lite varmare så det regnar bara.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

här regnar det bara fortfarande, i Katrineholm brukar det komma pm typ en månad och smälta bort direkt och sedan, säklart, regna på julafton xP
Här (Värnamo,småland,) har det inte kommit någon snö än, men det kommer väl.. : (
#3 Bor du i Jönköping nu? :-O Du måste ha flyttat nyss, har för mig att du bodde långt bort.. Fotar du fotfarande hästar? Har du någon hemsida i sånna fall?