Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1275 ggr
Cilla89a
0

dagens skratt..

nu när det är söndag och världens höstrusk ute, så måste man liva upp stämmningen lite, hahaha och jag skattar så tårana sprutar!
okej, lite synd om ponnysarna, men dem tar nog ingen skada av den lilla stunden..

http://www.youtube.com/watch?v=bqo9IVqAnWk&feature=player_embedded

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Alex
0

Hahahahahaha fy f*n vad jag skrattade. Verkligen syntes på killarnas ponny hur han var lite smånöjd över att kunna göra som han ville… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

Hahahaha shit, jag gråter här!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Scandi
0

haha ;) aldrig sett ngn rammla av så många gånger under ett ridpass som den ena gjorde!

Dilizi
0

Hahaha, gråter av skratt Tungan ute

/Emilia

JenD
0

Hahahaha jag dog av skratt, tårarna sprutar här med, såg det 5ggr och skrattade lika mycket varje gång, sista killen var hysteriskt rolig Skrattande

Säger som dig stackars hästar men det är nog ingen större fara heller!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

cordenia
0

gu vad jag skrattade, var dagens höjdpunkt Skrattande

bebbe
0

GladSkrattandeGlad Dagens höjdpunkt

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

herrreguuud vad skoj..

Marrsson
0

SkrattandeSkrattandeGRYMT KUL ahhahahahaha SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Lorita
0

En min Ametist….ett gott skratt förlänger livet och nu fick jag nog ett år till SkrattandeSkrattandeFlört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

emeliekarlssoonn
0
Nmaria
0

HAHAHAHAHA!

oj, vad jag skrattade! xD

Birke
0

Tyckte synd om den där tigrerade ponnyn.

Zabbio
0

Den prickiga hade kunnat vara lite kraftigare för de stora, obalanserade ryttarna, annars har nog pållarna lika kul som folketTungan ute

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

perlino
0

hahaha

men förfärligt att det inte kunde ordnats lite större hästar

Linnea
0

#15 De hadenog inte vågat då. Tänk om han hade trillat av en stor häst lika många gånger! han hade inte vågat sig upp igen.

Det var nog rekord i avfallning!

Skynda långsamt så går det fortare.

Alex
0

Men tanke på att det från start till mål tog sex minuter så tog nog inte ponnyerna så värst mycket skada. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linnea
0

Lite sånt här skulle det vara i svensk tv. Där är bara en massa kändisprogram och sånt trams.

Skynda långsamt så går det fortare.

Zabbio
0

#16 Den bruna var iaf lite kraftigare, hade den prickiga bara varit det så hade inte jag klagat :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Arkan
0

hahahah men ush, varför fick dom små ponnyer? Det skulle ju vara mycket lättare att sitta kvar på en lite större häst! det var ju helt i obalands för både ponnysarna och människostackarna

dominic
0

Hahahahahaha sitter här med blöta kinder och ett enormt magknip!!!