Fenix Park
Vad har fok för erfarenhet av Fenix park?
Jag fick igår ett samtal av Georg som äger stället och han söker ridinstruktörer till sommaren. Och jag har möjligtvis chans att få jobb där under sommaren. som instruktör/ridlägerledare.
Vad vet ni om dom?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Har varit där några gånger och hämtat/lämnat hästar, men inte mer :P

du sökte ju i somras, men då hörde han inte av sig!!!?

Har mest sett stället på annonser osv men jag har fått ett gott intryck av det. :P

jag har läst i en min häst tidning,det var en insändare som skrev att hon o en kompis hade varit där på ridläger.Dom tyckte typ att det var jätte bra där o rida osv.Sen sommaren efter så blev dom till frågade om dom ville arbate som ridlärare där oxå.Dom svarade givetvis ja:) Men det visade sig inte alls vara bra att jobba där,dom fick typ jobba jätte mkt,ochjobbade typ mer än som skulle och massa sånt,jag kommre inte riktigt ihåg det var typ förra sommaren som jag läste det så det kan ju ha blivit bättre:)Men jag vet inte..det är som dom skrev,jag vet ju inte själv:P

vet att det stod ngt om fenix park i ngn tidning för de höll sig inte riktigt till reglerna…de anställda fick slita som bara den och avr underbetalda. du kanske kan googla ngt om det?
själv så red jag en ponny från fenix, Kenny heter han, så om du åker dit iaf så kan du väl hälsa från mig.
Jag har läst samma sak som #4#, att dom fick jobba i hjäl sig för orimliga löner, hingsten där var totalt livsfarlig mm

Va på ridläger där för flera år sedan, jag tyckte det var helt ok, har bra minnen därifrån iaf, dom som jobbade där verkade glada o så, men jag har ju oxå läst det där som #4,5,6 har, så man vet ju aldrig. Men jag tyckte det va bra iaf :)

Jag har jobbat som ridlärare på ett ridläger. 150:- om dagen jobbade mellan 06,30-22,00…och så var det vita pengar så vi betalade skatt på pengarna vi tjänade ihop med…
Det är inget man blir rik på direkt men vi hade ganska roligt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Man kan nog inte förvänta sig så mkt om man vill ha ett sånt jobb, det är nog MKT slit och LITE lön.