Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2544 ggr
PimTheGreat
0

stallskyltar

någon här som vet var man beställer stallskyltar???  färdiggraverade efter önskemål…

Wanilj
0

:o) kolla i ridsportstidningar samt ute på annonssidorna(häst) på nätet där kanske det finns ngn länk!

Tror att både börjes och hööks har olika alternativ!

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

annars kan du göra egna! ;)

PimTheGreat
0

#2 ojjj…så fina! Har du gjort de själv??? Får jag beställa en av dig???? jättefina verkligen

fisa-lisa
0

Min mamma har gjort en del stallskyltar som vi ska ha i vårt stall + att hon gjort en massa till våra kompisar också. Här är tajgers skylt.

Emmelie
0

#4 Vilken fin =)

NinaToy
0

Hööks har jättefina.. www.hooks.se

PimTheGreat
0

jag ska inte ha inne i stallet utan ute på stalldörren, typ Välkommen till stall ------, eller bara stall  ------

lisette
0

#3 japp gjort själv. det är faktiskt jättelätt. bara att köpa en brännare på biltema (som jag gjorde) sedn köpte jag träet på eko (men man kan nog gå in på ngt sågverk och få egna där). sedan får man hitta ngt bra teckensnitt. det bökiga är att klippa ut namnet.. :D prova ska du se!

PimTheGreat
0

#8 låter skojit det där….. ska faktiskt kolla upp det där. Vad kostar en sån brännare??

lisette
0

tror det var typ 70:- :D

lisette
0
CarCar
0

Här brukar jag beställa skyltar, och det är många fler som har gjort i stallet. Hur snygga som helst och det har aldrig varit några problem, man får dem hyfsat snabbt (jag fick min inom en vecka från betalning). Man får välja mycket själv och alla är unika, det finns nog inte två som ser exakt likadana ut =) http://www.erikastradesign.com/