God förmiddag
God förmiddag!
Vad ska ni hitta på denna fina höstdag?
Inget inplanerat här mer än att städa och gå på promenad med hunden.

god middag!
det regnar ute, så många av mina planer kan inte genomföras. lite störigt faktiskt
fixa transporten, rida och riva väggar hade jag tänkt göra.
får väl åka en sväng till biltema och handla lite fler grejor till släpet antar jag. rider gör jag när det blir uppehåll.
#2 På med regnkläder och låtsas att solen skiner! ;)
Goddag!
Idag blir det plugg hela dagen, tyvärr. Suck.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 både jag och hästen tycker illa om ridande i regn - blir bara pannkaka av det hela! =)

God förmiddag!
Gick upp vid 9tiden för att släppa ut hästarna, min faster kom även för att låna transporten. Hon skulle hämta två foderhästar, två halvblodskorsningar, valacker, 7 & 15 år som jag ska få komma och rida när jag vill. Kan bli spännande :) Sen har jag suttit här, fast jag har en massa saker att göra. Rummet ska städas, stallet ska göras iordning, Fiona ska köras osv osv
Hoppas ni får en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag ska snart ut till stallet och rida en tur i skogen. :)
Idag ska vi ut i det tråkiga höstvädret och gå på promenad. Det blåser så mycket uti stallarna i skåneland när man bara har åkrar runt om så det blir väl Vimsie som promenerar med mig
Saknar sommarvärmen!
Idag blir det inget hästande för mig. Är inte i körbart skick efter gårdagen. Så idag ska jag bara tvätta, kanske blir en promenad och lite plugg!
Bild från gårdagens promenad
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
OT #9 Funkar det bra med sån grimma på honom? Jag har ju oxå en 1årig welsh fastän av den mindre sorten
Jag har aldrig använt den modellen men har hört mycket bra om den. Känns som den ska åka av vid bus och hopp.. 
#10, vi kan ta det via PM så vi inte stör tråden..
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km