Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1699 ggr
AnnaBrandell
0

Tavla vid vinst

Hej, inom travet köper ju många så kallade Vinnartavlor när deras hästar vinner. Finns det inom ridsporten också?
Jobbar som Fotograf på en travbana och funderar på att utöka även till ridsporten.
Så jag tänkte höra här ifall ni skulle vara intresserade av att köpa en tavla när era hästar har vunnit.

WWW.GirlPowerHB.se
här finns det förslag på olika tavlor dock bara med travhästar men hade tänkt mig något liknande för ridhästarna. Kom gärna med förslag på hur ni skulle vilja att tavlorna ska se ut.

// Anna Brandell

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

Cilla89a
0

Det är ganska vanligt att man köper foton från när man tävlat, ja. Inte bara när man blivit placerad och står på prisutdelningen, utan också snygga foton från själva starten i tävlingen, t.ex, över ett hinder.
jag själv skulle köpa foton, men tyvärr är det inte så många som fottar dressyr, och är det det så är det på den högre nivån, har aldrig sett någon ta kort på lokal/regional nivå, tyvärr :/

Medarbetare på Dressyr.ifokus

AnnaBrandell
0

#1 ok men bara foton?
Jag har ju plats med 2-4 bilder i mina tavlor som dom ser ut nu. Så jag tänkte mig kanske en eller två hoppbilder/under dressyrprogrammet, en under ärevarvet och en när när ryttaren står brevid och håller i sin häst. Självklart går ju tavlorna att göra efter önskemål också.

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

Cilla89a
0

#2 jag är inte så insatt, men vad jag vet är det inte så vanligt att man köper en "tavla" utan man köper foton från tävlingen, som dem är, och man sen själv ramar in. jag tror inte den tjänsten finns i "ridsporten" att man kan köpa en tavla på det viset, i alla fall inte hos dem fotograferna jag vet, därimot kan man välja olika storlekar på fotona.