ny Hagkompis
Harry har fått en ny polare, fjordingen Pegasus. 4årig vallack med förmycket attityd.
Som ni kanske minns så gick Harry med en häst som hette Cardento (arabkorsn) och e nirish cob som heter whispers way….
whispers o pegasus kom itne överens dom slogs hela tiden så slutligen fick whispers en egen hage bakom stallet granne med ponnyerna.
Dom berättade för migi stallet att när dom släppte in pegasus så stod harry å åt, så han fattade aldrig att det kom en ny häst förrän långt senare…. Nu är han och pegasus bra polare o harry följer som en skugga på pegasus. på lördag ska vi ta o longera lillgubben för fdörsta gången på 2 måander……
ska bli spänannde, ska bara ringa försäkringsbolaget o kolla så min livförsäkring gäller :D
Harry chockade Lill och dom andra i stallet häromdagen, han gallopperade i hagen! och till råga på det bockade han dessutom! rejäla superbocksprång! :D Dom hade i princip tappat hakan och utrbrustit "han rör på sig!" ^^
Kul att han kan roa folk iaf :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
just ja, Cardento har flyttat till trollhättan….
Tessan, kommer du å hälsar på oss nåndag? :D

Kul att det gick bra. Är alltid orolig när någon ny häst ska in i hagen. Ser värsta schenariot att någon får en spark och bryter benet eller så…

*garv* han är inte allt för bright den där ibland… *saknar lite*
*fniss*
So msagt, Harry är itne alls bråkig utan jäkligt underlägsen, litet för ranglåg eg……
Däremot så rök ju pegasus o whispers ihopa, därför whispers går själv, två yberobstinata vallacker som inte viker en tum…..
Ska ta kameran med oss imorrn så det blir litet bilder från hage och från jobbandet av Harryplutt.
Jag tänkte just på detta med att hälsa på, då jag såg din tråd! =) Det vore jättekul, får bara fjäska med sambon att köra mig eftersom jag själv - korkat nog - inte har körkort… ;) Vad roligt att höra att allt verkar gå bra! Trivs ni bra annars? =)
jodå vi trivs både i stall o lägenhet!
Vi bor ju på petersbergsvägen nästan vid tygladan så det är bara o trilla in :D