Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 477 ggr
SarahPeace
0

Film - Molly och jag

Ska man skratta lr gråta? hahahah,  Generad Molly gjorde så mkt bocksprång från början innan vi drog iväg i galopp så man kom lite "efter" i sitsen ; P du förstog nog hahah, Molly är en IVRIG häst i skogen ; P , piggpigg ; P , Aja,, hehe, allt tog vi idag förutom dom två första bilderna för dom tog jag häromdagen ; ]  , nån dag nu sen så ska ni få se mollys "Fina" sida ; P Alltså dressyr ; ]

KOMMENTERA!!!!! ; )

http://s52.photobucket.com/albums/g14/Peace__2006/?action=view¤t=peaceojag.flv

Scandi
0

vilken pigg o söt häst du har :)

Luthien89
0

Haha, sicket busfrö :P Musiken var KLOCKREN ;)

elin
0

haha vad roligt, man fullkomligt ser lyckan när hon kommer ner rusande i galopp :)

/Elin

Mangis
0

Kul att se! Härliga ridvägar ni verkar ha…

SarahPeace
0

; ) Tack för kommerntarerna  =) Jo hon är fruktansvärt glad nu när hon är frisk så hon kan springa hur mkt hon vill utan att få ont; ]

#4 , jo bra ridvägar har vi = ) , Men kan bara ta med runt i "barkspåret" , För alla andra ridvägar är tyvär stängda för det ligge rSTORA träd överallt ivägen  så man itne ens kan gå där, det är efter när dte blåste så fruktansvärt mkt , fast dte var ett tag sen nu ,, , men dom skulle komma o ta bort träden så fort som möjligt sa dom.  : D

SarahPeace
0

Puttis : ]

JMax
0

Fint! Hon ser pigg och glad ut! Svansen rätt ut!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

SarahPeace
0

: ]

Putt

steffy
0

häftig film . så fin häst du har.

Murre_Uddiz
0

Fin o pigg hästis =)

SarahPeace
0

tack för komentareran , man blir alltid lika glad : D

__iE
0

fin film! :) hon ser verkligen super pigg ut när ni kmr galopperande :D

fattar inte hur man gör sådan ? ngt speciellt pogram? :)

SarahPeace
0

=) tack ,  Joo hon är lite hoppig i galoppen ute i naturen, men iblnad kan hon vara lite lugnare ; P
Programet jag andvänder är "Windows movie maker "

__iE
0

okejokej, ska se om jag har det på datorn :P

Tack! :)

SarahPeace
0

Okeej, hoppas att du har det programet då = ]

E_hjo
0

Haha! Har sagt: Fin film å molly är fiiiiiiiiiiiiiiiin! =) hahaa

horspawer
0

haha helskön film villken lycklig häst =) oj oj trodde nästan hon  tugga upp bettet :P

bubbelbubbel
0

haha, så sött ! glad såg hon ju onekligen ut att vara :)

gejsa
0

Ha,ha ja hon var verkligen pigg. Hoppade fram och tillbaka innan ni kom förbi den som filmade.

SarahPeace
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hiihih tack för kommentarerna Flört studs molly Oskyldig på bilden är dte ju skrållan men bakom henne på höger sida är det en skylt som det står "farthinder" ,, undra om dom satt upp dn för Mollys skull tro ? Fundersam

lisette
0

hihi vad vinglit det var! :D *vill med ut*

lisette
0

hihi vad vinglit det var! :D *vill med ut*

-Anso-
0

vilken rolig film :) haha,såg lite roligt ut när ni kom vinglandes i galoppen.. du ger väl henne inget opassande ;)
musiken passade verkligen in där oxå :)

SarahPeace
0

OskyldigNäääääää jag ger henne inget o passade  hahahhaha x-D
Ja fattar inte varför on vinglade sådär HHAHA, har ni tur så kommer det kanske en ny film snutt nån dag nu i helgen då vi galopperar upp för samma backe  Oskyldig  ja lovar inget att det blir i helgen men jag kan tänka mej för mamma vill alltid oftas följa med då hon vill ut och gå och då brukar ja dra med henne me kameran xD hiih