Mindre hästgård till salu
Ta en titt på den här hästgården som är till salu i Västra Skåne. Skulle det kunna vara något för er med hästar? :)
// staffan

Det skulle vara för ridvägarna då J annars så räcker min koja gott.

Nä, huset kändes en aningen trångt och med omfattande renoveringsbehov, dessutom tillkommer stora kostnader i form av byggande av ridhus i samma stil som poolhuset.

Trevligt att kunna bada med hästarna mmmm

Nja! Lite för lite mark åt mina hästar. Men annars så är det nog ok för min del.

Jag är helt såld på det stället:) Synd att det inte fanns lite mer mark, annars är det perfekt, om man hade varit miljonär:)

Ursäkta mig men det blev något fel när jag skulle skriva. Vet inte hur jag får den mindre igen.

#6 (gejsa)
Nu har jag fixat det åt dig. Ifall du själv i efterhand vill ändra något i dina inlägg så ska du klicka på "Hantera" till vänster om inlägget. Välj därefter "Redigera".
// staffan

Tack!
Men jag gjorde så redigerade alltså. För texten kom otroligt långt ner också. Men däremot kunde jag inte minska tomrummet som blev.
Har ingen aning om hur man gör det. Kan jag verkligen göra det själv?
Carola

Ja, det borde du kunna göra. Jag gjorde så att jag scrollade så långt ned jag kunde i din kommentar och placerade markören där. Därefter tryckte jag bakåtpil tills tomrummet var borta.
// staffan

Jag försökte ju också göra det. Men det fungerade inte då.
Men ok prövar nästa gång.
Tack för hjälpen och för en ny kul sajt.
Carola
vad går en sån kåk på riktigt?