Köpes Träns Xfull
Letar nu efter svarta träns strl Xfull då jag inte längre tycker det är roligt att byta bett/nosgrimmor hela tiden utan vill ha kompletta färdiga lösningar, färdiga att tränsas med. :)
Latmasken känner inga gränser.
Har ni ett gammalt Xfull träns (helt) med eller utan tyglar så är det av intresse. Pris diskuteras. Ej fantasipriser.
Skicka Pm eller svara i tråden :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag vet inte huruvida det är x-full eller bara full (är ju mest van att se till små B-ponnyer… xD) men jag har ett par fina träns hemma som jag försöker sälja och i.af några av dem vet jag är st. full.
Om något ser dugligt ut kan du kanske mäta på det tränset du har nu så kan jag ju kolla om något av tränsen har de måtten =)
Hakuna matata!
Det översta och det mittersta är av intresse, de vart svarta? vad hade du för prisidé?
Ska ta o mäta o se i vilken storleksordning som det träns vi har idag är i. :)
Nej det övre har en svag antydan till möööörkt lila om man ser den i dagsljus. Annars är den "bra" mörkbrun. Den i mitten är mörkbrun precis som det synns på bilden =) Kan i övrigt tänka mig att den övre är lite större (prövade nackstycket på en av våra gammla arabhinsgtar förr och trotts ganska stort huvud slackade det i sidorna).
Men runt en hundring för det övre och sjuttiofem för det andra kanske? =) Frakten har jag för mig låg på runt 50+ kr (meduim kuvert har jag för mig jag använde till träns) med de kuvert jag köper färdiga från posten.
Är inte hemma till att kunna mäta själv just nu, men mät gärna tills i morgon förmiddag så kikar jag också på det ^^
Hakuna matata!
Jag har ett svart träns med "diamanter" i mitten på pannbandet som tränset på bild ett fast då med "diamanter" i stället för kopparn. Storleken tror jag e x full. Har ett likadant på dionne och henne har jag ju xfull på du vet ju vilket kohuve hon har! :) Oanvänt för jag har dubbelt av det. Köpt på djurgården utanför eslöv. en hundring vill jag nog ha gör det. Tror man kan knyckla ner det i en liten påse för 29 :- frakt…
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#4 kan du ordna bild?
jo, Dionne vart ju inte smal om skallen direkt ^^ fina tanten.
ja ska rota fram och fota det i kväll!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Du har inte mätt ditt träns ännu? =) Jqg ska hem till stallet och mäta nu tänkte jag ^^
Hakuna matata!
#7 har inte hittat måttbandet i flyttstöket ännu :)
Flyttade för knappt en vecka sedan så det mesta är upp och ned ^^
#8 Hmmm, aja det är väll bara att försöka leta vidare efter en linjal eller liknande då ^^ Du kan PMa mig när du gjort det så slipper vi skriva här =)
Hakuna matata!
Vi köpte xfull på ullared, tror det kostade 150-200. Jättefint!
#10 det gjorde jag också förra året, men kruxet är att ullared ligger sisådär alldlees för långt bort med cykel. ;)
%20med%20m%C3%A4ssingnitar.%20Endast%20anv%C3%A4ndt%20p%C3%A5%20t%C3%A4vling%20och%20%C3%A4r%20i%20fint%20skick%2C%20s%20Full.jpg)