Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 366 ggr
Wanilj
0

Här är gården som vi bodde på!

Hejsan svejsan!

Nu har vi lagt ut en hemsida på vår gård… tänktre lägga länk här så kan ni som jag snattrat mkt med se vart jag satt och surrade för fullt förra året! Äben ni andra kan ju också kika givetvis men det kanske inte är så intressant att se!

Vi har ju stället till salu men jag hoppas att det inte gör ngt?

Annars ¨får ni ta bort den!!

Mvh Wanilj

__iE
0

du glömde nog länken ^^

Wanilj
0

kan ju vara bra att lägga ut länken också!!Generad

www.lindbyoland.se

Wanilj
0

märkte det när jag skickat!!!*fnissar*

JMax
0

Fint! Synd att det ligger så långt bort…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Wanilj
0

Ja det ligger nästan nere på södra udden!

Men vi har även lagt ut det på AHIS då ölands distansryttarförening anordnar ritter på norra delen av ön… Visserligen är det en bit att åka men betydligt närmare än om man kör direkt ifrån ex Stockholm…

Hade varit kul att kunna möjliggöra för ngn/ngr distansryttare långväga ifrån att kunna komma ner och njuta av fantastiska ritter…

Cevir
0

Otroligt fin gård, måste jag säga ^^.
Hur kunde du ha sådann tur att hitta den gården? :)

/ Sara & Casper

Wanilj
0

# Ja du…vi hade tur då den ligger långt ner på södra öland så fanns den kvar… Tyvärr så har vi vart tvungna att flytta då min sambo arbetar 7 mil därifrån och hela dagarna gick till att resa…

Lite jobbigt när fåken gick första vintern!!!

Samt pojken trivdes inte så bra i skolan…

Men jag saknar den då det är så lugnt och skönt samt underbara grannar i lilla byn… Vi var tre familjer som bodde där året runt..

Köpte fint hö/halm/havre av grannen och fick levererat direkt ifrån skullen en gång i veckan…

Cevir
0

Okej, :) Såg väldigt mysigt ut iaf :)

/ Sara & Casper

Wanilj
0

Jättemysigt!! Jag hade stora planer för det stället:o) När man gick ut till hästarna i hagen tidig tidig höstmorgon… Lite morgondimma, blött i gräset, solen…  tranor flygandes mkt lågt över hästarna… Det är magi…

Nä usch, nu blir jag sentimental! Men älskar man naturupplevelser så är det ett underbart ställe att vara på!

__iE
0

vad mysigt det såg ut! :)

#3, tihihi ;)

PimTheGreat
0

mysig!!!!!

E_hjo
0

Fin gård! =D

Wanilj
0

Ja den är trevlig! LIte mer jobb bara innan den är i full blom!

Wanilj
0

lite trist bara att bilderna innefrån blev så mörka..

Någon som vet om man kan påverka med ngn form av program?

gejsa
0

Såg ju jättefint ut. Men hur många ha var det? Tror nog att du glömde skriva det.

__iE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hm, här är min 'fina' förklaring xD

du ska alltså klicka på Autokorigering en gång.. om du nu har det ''pogrammet'' när du kollar på dina bilder :)

Wanilj
0

#15. Vi fick ju inte köpa mark, tomten räcker till liten rasthage och padock om man vill, utan arrenderar 5 hektar betesmark med möjlighet att arrendera mer vid behov…

Sen fick vi använda grannens mark också! Hade vi som vinterhage!

#16 Tack så hemskt mkt!!!

__iE
0

varsegod, hoppas du fattar ^^ :)